MERIDA BIG.SEVEN 20-D 2018

MERIDA BIG.SEVEN 20-D 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17" 20" / 175-185cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Dobry wypoczynek to wypoczynek czynny i własnie rowery górskie Merida Big.Nine będą odpowiednie dla naprawdę wymagających klientów. Firma już jest sprawdzona przez miliony klientów i znana we wszystkich krajach. Tej klasy rowery górskie cieszą się popularnością, Merida indywidualnie podchodzi do każdego swojego produktu i słucha potrzeb klientów udoskonalając je co roku. Rower MTB Merida generalnie służy do do ekstremalnej jazdy konstrukcja tego roweru na to pozwala, rama wykonana z bardzo wytrzymałego stopu aluminium z idealnie geometrią dopasowaną i współgrającą z pozostałymi elementami roweru takimi jak amortyzator czy też przerzutki. 

 Dlaczego stawiamy na tą markę ? co roku organizujemy prezentacje najdroższych modeli Merida i każdy klient może sobie przetestować rower i z opinii klientów wyłania się tylko jedno - wielkie zadowolenie przełożone na wybór i zakup modelu

Wymagania firmy Merida w sprawie sprzedaży rowerów

- rower ma być sprzedawany w 100% gotowy do jazdy, związku z tym zapraszamy po odbiór roweru do naszego sklepu stacjonarnego, dodatkowo rowery Merida terenie miast Warszawa, Zielonka, Ząbki dowozimy własnym transportem, pozostałe miasta dowóz jest ustalany indywidualnie

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Czarny/Zielony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Suntour XCM HLO z hydrauliczną blokadą skoku, skok 100mm
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: Shimano HB-TX505 cen 32H
  • Piasta tył: Shimano FH-TX505 cen 32H
  • Obręcze: Merida Alloy 584-17 32H
  • Opony: Merida K1080 27.5*2.2 54-584 30tpi

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY700
  • Przerzutka tył: Shimano Acera-X RD-M360
  • Hamulce przód: Shimano ST-EF505
  • Hamulec tył: Shimano ST-EF505
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano ST-EF505-3 EZ-fire,
  • Korby: Shimano Tourney TY301 42-34-24 CG
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CSM668-8s 11-32

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA Speed, średnica 31.8mm, szerokość 690mm, wzions 15°
  • Mostek: MERIDA Speed, średnica 31.8mm, +/- 7°
  • Sztyca: MERIDA Speed, średnica 27.2 mm
  • Stery:
  • Siodło: Merida Sport comfort
  • Chwyty:
  • Pedały: -

MERIDA BIG.SEVEN 20-D 2018

Special Price 1 599,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 399,80 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8500

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.