MERIDA CITYWAY 728 2020

MERIDA CITYWAY 728 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Rower miejski oparty na komfortowej geometrii oprócz której dla zapewnienia maksymalnego komfortu użytkownika posiada dobrej klasy widelec amortyzatortyzowany, amortyzowaną sztycę i regulowany wspornik kierownicy. Dla podniesienia walorów użytkowych posiada na wyposażeniu zdejmowany kosz na kierownicę. Koła na komponentach (obręcz+szprychy) renomowanej firmy MACH1. W porównaniu upgrade do modelu Cityway 328 posiada dynamo i z niego zasilane oświetlenie P/T oraz 7 biegową przekładnię w tylnej pieście.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    560
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Amortyzowany Suntour CR 7V
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 7
  • Hamulce przód: V-brake TEKTRO
  • Hamulec tył: Torpedo
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano Nexus 7
  • Korby: SAMOX 38Tx170mm, aluminium
  • Suport: 1.37"
  • Łańcuch: Maya
  • Kaseta / Wolnobieg: Zębatka Shimano 19 T

Komponenty

  • Kierownica: City ALU 600 mm
  • Mostek: ALU 100mm/160mm, regulowany
  • Sztyca: ALU 27,2mm/350mm, amortyzowana
  • Stery: Neco
  • Siodło: City comfort
  • Chwyty: -
  • Pedały: TAK, plastik

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano dynamo
  • Piasta tył: Shimano Nexus 7
  • Obręcze: MACH 28"
  • Opony: CST 700X40C z sys. antyprzebiciowym

MERIDA CITYWAY 728 2020

Special Price 1 699,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 299,85 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29970

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.