MERIDA CROSSWAY 15-D 2021

MERIDA CROSSWAY 15-D 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Chcesz mieć jeden rower na różne okazje i trasy? Wybierz Meridę Crossway 15-D! To rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Ma mocną ramę z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium, o lekkich i sztywnych rurach, której geometria zapewni Ci komfort i efektywną jazdę. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway mógł Ci służyć jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano z zaciskami MT-200. Komfort na trasie poprawi amortyzator sprężynowy SR Suntour NEX HLO, zwiększą go także opony Merida K1171. Dodatkowy komfort i możliwość regulacji pozycji do jazdy uzyskasz dzięki amortyzowanej sztycy i regulowanemu mostkowi, w które wyposażyliśmy ten model. Możesz polegać również na pozostałych komponentach Merida i mocnych kołach Merida CC. Niezależnie do tego, czy jedziesz na wycieczkę do parku, dojeżdżasz rowerem do pracy czy wybierasz się na dłuższą wyprawę, Merida Crossway 15-D będzie Ci dzielnie towarzyszyć. Nie zwlekaj, odkryj nowe trasy i zabierz ją na swoje ulubione odcinki!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Suntour NEX Coil 63mm
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY710
  • Przerzutka tył: Shimano RD-M310
  • Hamulce przód: Shimano ST-EF505 zaciski BR-MT200
  • Hamulec tył: Shimano ST-EF505 zaciski BR-MT200
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF505
  • Manetki: Shimano ST-EF505
  • Korby: Shimano TY301 48-38-28
  • Suport: FSA TH-7420ST
  • Łańcuch: Sunrace M84
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CSM668 11-32 8S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA Speed 660
  • Mostek: MERIDA TK 25.4
  • Sztyca: MERIDA TK CC 27.4
  • Stery: FSA TH888/NO.10
  • Siodło: MERIDA Cross Sport
  • Chwyty:
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano TX505 100x9 32H Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TX505 100x9 32H Centerlock
  • Obręcze: MERIDA CC 17 IWR
  • Opony: MERIDA K1171 700x40C drut

MERIDA CROSSWAY 15-D 2021

2 149,00 zł

Dostępność: Niedostępny

33966

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.