MERIDA CROSSWAY 20-V 2017

MERIDA CROSSWAY 20-V 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
52 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Crossowe Rowery Merida 2018 większość klientów wie że tej marki nie trzeba polecać, wieloletnie doświadczenie firmy przekłada się na tworzenie z roku na rok coraz to nowszych i doskonalszych modeli. Rowery crossowe Merida to wszechstronny model na większości dróg po jakich byśmy się chcieli poruszać, firma szczególności kładzie nacisk na wagę i wielu klientów potwierdza ze rowery crossowe Merida są bardzo lekkie w swojej klasie. Na jakie tereny zalecany jest ten rower
zaczniemy od terenów miejskich - jak najbardziej takie trasy w mieście spokojnie możemy sobie pokonywać zaleta to ze opony tej klasy sa wąskie co zmniejsza opór w porównaniu z oponami klasy rowerów górskich
drogi asfaltowe - na tego typu rowerach jesteśmy w stanie rozwijać spore prędkości i co najważniejsze dystanse nie wkładając dużo siły. Wiele klientów wykorzystuje rower Crossowy do wycieczek kilkudniowych w niektórych przypadkach uzbrajamy taki rower w bagażnik i błotniki. 
tereny leśne i drogi szutrowe- przy odpowiednim zadbaniu o prawidłowe ciśnienie w oponach ten rower crossowy Merida w 100 procentach sobie poradzi

Wymagania firmy Merida w sprawie sprzedaży rowerów

- rower ma być sprzedawany w 100% gotowy do jazdy, związku z tym zapraszamy po odbiór roweru do naszego sklepu stacjonarnego, dodatkowo rowery Merida terenie miast Warszawa, Zielonka, Ząbki dowozimy własnym transportem, pozostałe miasta dowóz jest ustalany indywidualnie

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor: Niebieski/Żółty
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX HLO 63
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: OV alloy
  • Piasta tył: OV Cassette
  • Obręcze: Merida V
  • Opony: Cross 700 40C

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano TY8s 48
  • Przerzutka tył: Shimano Acera-X 8
  • Hamulce przód: V-Brake Linear
  • Hamulec tył: V-Brake Linear
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano EZ fire, Shimano EZ fire 8
  • Korby: Shimano TY301 48-38-28 CG
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CS8 11-32

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA comp 660 R25
  • Mostek: Regulowany Quill stem
  • Sztyca: Suspension 27.2
  • Stery:
  • Siodło: Cross Sport
  • Chwyty:
  • Pedały: -

MERIDA CROSSWAY 20-V 2017

Special Price 1 399,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 349,80 zł Poprzednio 1 749,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8477

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.