MERIDA CROSSWAY 500 LADY 2021

MERIDA CROSSWAY 500 LADY 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Damski rower crossowy z lekką i sztywną aluminiową ramą o komfortowej geometrii. Ma amortyzator SR Suntour NCX D-RL Coil, napęd Shimano XT/Deore, koła 700”, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Rozkręć się z Meridą Crossway Lady 500! Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. W sezonie 2021 Crossway Lady 500 ma całkowicie nową ramę TFS II z lżejszą konstrukcją i nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Dzięki obniżonemu przekrokowi łatwo wsiądziesz na rower i zejdziesz z niego. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore/XT 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec SR Suntour NCX D-RL Coil 63 mm, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive II z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności na drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway Lady 500 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Suntour NCX D-RL Coil 63mm suspension travel Remote Lockout 700x50C max. wheelsize
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Deore
  • Przerzutka tył: Shimano XT Shadow
  • Hamulce przód: Shimano MT-400 2 piston
  • Hamulec tył: Shimano MT-400 2 piston
  • Dźwignia hamulca: Shimano MT-400
  • Manetki: Shimano Deore
  • Korby: FSA Alfa Drive 48-36-26 teeth 170 mm-XXS/XS/S, 175 mm-M/XL
  • Suport: FSA TH-7420ST Cartridge Bearing
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano HG500 11-34 teeth 10 speed

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA COMP CC material: aluminium 660mm width 25mm rise
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC material: aluminium 31.8mm diameter 5° stem angle 80 mm-XXS/XS/S, 90 mm-M/L, 100 mm-XL
  • Sztyca: MERIDA COMP CC material: aluminium 30.9mm diameter 12mm setback
  • Stery: MERIDA M2340 Neck
  • Siodło: MERIDA EXPERT TK V-mount
  • Chwyty: MERIDA EXPERT EC
  • Pedały: VP VPE-891

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano TX505 100x9mm width front hub 32 spoke holes Centerlock
  • Piasta tył: Shimano TX505 135x9mm width rear hub 32 spoke holes Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP TK 20mm inner width 17mm height material: aluminium
  • Opony: Maxxis Overdrive II 700x40C fold reflective stripe, Silkworm

MERIDA CROSSWAY 500 LADY 2021

4 399,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34369

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.