MERIDA FREEWAY 9200 MAN 2019

MERIDA FREEWAY 9200 MAN 2019

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
45 cm 48 cm 51 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Wielodniowa wyprawa czy codzienna przejażdżka – każdy z powodów jest dobry, by wsiąść na trekkingową MERIDĘ FREEWAY. I co ważne – to rower MADE IN POLAND. Bogato wyposażony, zapewnia wysoki komfort.Wszechstronne rowery trekkingowe MERIDA zachęcają nie tylko do codziennych przejażdżek, ale też do dalekich wypraw. Drogi i bezdroża czekają, aby je odkryć. Spakowani na wyprawę?

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Amortyzowany RST VERSE T
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano AFDTY710
  • Przerzutka tył: Shimano ACERA
  • Hamulce przód: V-brake TEKTRO
  • Hamulec tył: V-brake TEKTRO
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano ASTEF65
  • Korby: Shimano AFCTY501 48/38/28 170mm
  • Suport: Neco
  • Łańcuch: 8 rzędowy
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace, 8 rzędowa, 12-32

Komponenty

  • Kierownica: Trekking ALU 600 mm
  • Mostek: ALU 100mm/160mm, regulowany
  • Sztyca: ALU 27,2mm/350mm, amortyzowana
  • Stery: -
  • Siodło: MERIDA Trekking
  • Chwyty: -
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alu Formula QR
  • Piasta tył: Alu Formula QR
  • Obręcze: MACH 28", dwuścienne, CNC, 36H
  • Opony: CST 700X40C z systemem antyprzebiciowym

MERIDA FREEWAY 9200 MAN 2019

1 899,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

9548

Zobacz zanim kupisz

* Required Fields

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.