MERIDA FREEWAY 9300 DISC LADY 2021

MERIDA FREEWAY 9300 DISC LADY 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Ruszaj ku przygodzie i przygotuj się na codzienne wyzwania! Na długich wyprawach, szybkich przejażdżkach czy w drodze do pracy możesz polegać na Meridzie Freeway. To niezwykle wszechstronny rower trekkingowy. Ma mocną i sztywną aluminiową ramę, której geometria jest odpowiednia nie tylko na długie dystanse, dając szybkość, efektywność i wygodę. Zarówno podczas długich wypraw, jak i codziennych dojazdów do pracy możesz polegać na bogatym wyposażeniu roweru gwarantującym wygodną jazdę. Zapewniają ją m.in. przedni amortyzator SR Suntour NEX, amortyzowana sztyca, ergonomiczna kierownica z regulowanym wspornikiem, a także szerokie opony CST z wkładką antyprzebiciową czy wygodne siodełko. Merida Freeway 9300 Disc ma mocny bagażnik pod sakwy, stopkę, pełne błotniki, osłonę łańcucha i oświetlenie zasilane dynamem w piaście. Szeroki zakres przełożeń to zasługa napędu Shimano 3 x 9, który pozwoli Ci na jazdę nawet w trudnym terenie. Bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zapewnią Ci hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano AMT200, możesz polegać również na mocnych kołach Mach1. Szukasz roweru turystycznego, który poradzi sobie także na Twoich codziennych trasach? Świetnie wyposażona Merida Freeway 9300 Disc sprawdzi się doskonale, przekonaj się o tym!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SUNTOUR NEX
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano TY710
  • Przerzutka tył: Shimano ALIVIO T4000
  • Hamulce przód: Shimano MT200 hydrauliczny
  • Hamulec tył: Shimano MT200 hydrauliczny
  • Dźwignia hamulca: Shimano MT200
  • Manetki: Shimano ALIVIO M4000
  • Korby: Suntour XCM-T418 SQ 48/38/28
  • Suport: Neco
  • Łańcuch: PYC
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace 9 rzędowa; 11-32

Komponenty

  • Kierownica: Trekking ALU 600 mm
  • Mostek: ALU 100mm/160mm; regulowany
  • Sztyca: ALU 27,2mm 350mm; amortyzowana
  • Stery:
  • Siodło: MERIDA Trekking
  • Chwyty:
  • Pedały: Plastik

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano dynamo
  • Piasta tył: Shimano TX 505
  • Obręcze: MACH 28" dwuścienne DISC 36H
  • Opony: CST 700X40C z systemem antyprzebiciowym

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

MERIDA FREEWAY 9300 DISC LADY 2021

2 849,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

37952

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.