Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA FREEWAY 9700 DISC LADY 2020

MERIDA FREEWAY 9700 DISC LADY 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Wszechstronność to najważniejsza cecha MERIDY FREEWAY. Bogate wyposażenie roweru zapewnia wysoki komfort podczas wielodniowych wypraw, a także codziennych przejażdżek. Sprawdzona geometria ramy jest odpowiednia nie tylko na długie dystanse, dając szybkość, efektywność i wygodę. Od lat FREEWAY to popularny rower trekkingowy. Ma bogate wyposażenie, a wygodną jazdę zapewnia m.in. przedni amortyzator, amortyzowana sztyca, ergonomiczna kierownica z regulowanym wspornikiem, szerokie opony czy wygodne siodełko. Jak przystało na rower na wyprawy i codziennych zastosowań, FREEWAY posiada mocny bagażnik pod sakwy, stopkę, pełne błotniki, osłonę łańcucha i oświetlenie, w wielu modelach zasilane dynamem w piaście.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Grafitowy
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Amortyzowany RST NOVA ML, blokada mechaniczna
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano DEORE T6000
  • Przerzutka tył: Shimano DEORE T6000
  • Hamulce przód: Shimano hydr.disc AM 396
  • Hamulec tył: Shimano hydr.disc AM 396
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano DEORE SL-M6000
  • Korby: Shimano FC-T521-L, 10-SPEED, 175MM OCTALINK, 48X36X26T
  • Suport: 1.37"
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano, 10 rzędowa, 11-32

Komponenty

  • Kierownica: Trekking ALU 600 mm
  • Mostek: ALU 100mm/160mm, regulowany
  • Sztyca: ALU 27,2mm/350mm, amortyzowana
  • Stery: -
  • Siodło: MERIDA Trekking
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano dynamo
  • Piasta tył: Shimano FHM525 QR
  • Obręcze: MACH 28", dwuścienne, DISC, 36H
  • Opony: CST 700X40C z sys. antyprzebiciowym

MERIDA FREEWAY 9700 DISC LADY 2020

3 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30462

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.