Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA M-BIKE 7 E-BIKE 2020

MERIDA M-BIKE 7 E-BIKE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Trudno wymyślić rower na nowo. Można jednak wymyślić coś, co bezpowrotnie zmieni dwukołowy świat i ułatwi życie wielu rowerzystów. Czymś takim jest elektryczne wspomaganie w rowerze. Dzięki niemu żadna wycieczka nie będzie zbyt długa, żadna góra zbyt wysoka, żaden korek zbyt trudny do ominięcia. Nie trzeba już być w życiowej formie, by przeżyć przygodę życia albo po prostu czerpać z niego więcej niż dotychczas. Rowery elektryczne Merida wywołują uśmiech na twarzy niezależnie od dwukołowych preferencji ich posiadacza.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Sztywny stalowy
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Altus
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano Grip Shift, 7 biegów
  • Korby:
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace, 7-rzędowy wolnobieg, 12-28

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: Alu Formula
  • Piasta tył:
  • Obręcze: Mach 26", dwukomorowe
  • Opony: CST 26 x 2,0, Sensamo Control

System

  • Silnik: Bafang SWXH2, 36 V, 250 W (piasta tył)
  • Moc Silnika: 250 W
  • Wyświetlacz: Na kierownicy
  • Bateria: Bateria na ogniwach Samsung 2200 mAh 10S5P 36V/11AH
  • Napięcie: 36 V
  • Mocowanie Silnika: Piasta tył

MERIDA M-BIKE 7 E-BIKE 2020

4 299,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

15729

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Modele dla dorosłych

Wzrost

Dł. wewnętrznej strony nogi

Rozmiar ramy

MTB/CROSS

CITY/TREKKING

152 cm

71 cm

14” (36cm) XXS

16” (41 cm) S

157 cm

72 cm

15” (38 cm) XS

17” (43 cm) S

162 cm

74 cm

16” (41 cm) S

18” (46 cm) M

167 cm

75 cm

16” (41 cm) S

18” (46 cm) M

172 cm

76 cm

17” (43 cm) S

19” (48 cm) M

175 cm

77 cm

17" (43 cm) S

19” (48 cm) M

177 cm

79 cm

18" (46 cm) M

20” (51 cm) L

182 cm

82 cm

18" (46 cm) M

20” (51 cm) L

187 cm

86 cm

19" (48 cm) M

21” (53 cm) L

192 cm

89 cm

20" (51 cm) L

22” (56 cm) XL

197 cm

92 cm

21" (53 cm) L

22” (58 cm) XL


Modele dziecięce

Wiek

Dł. wewnętrznej strony nogi

Rozmiar ramy

Rozmiar kół w rowerze

4-6 lat

48 cm

-

16”

5-8 lat

53 cm

11”

20”

5-8 lat

56 cm

12”

20”

5-8 lat

58 cm

13”

20”

7-12 lat

66 cm

14”

24”

7-12 lat

69 cm

15”

24”


Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.