MERIDA M-BIKE T-BIKE 9.1

MERIDA M-BIKE T-BIKE 9.1

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Niech żyje przygoda! Uniwersalny rower turystyczny M_Bike T_Bike 9.1 Man to rower gotowy na trudy wypra-wy, który docenisz także na co dzień. Bez względu na to, gdzie go zabierzesz, ten solidny rower trekkingowyzapewni Ci duży komfort dzięki swojej swojej mocnej aluminiowej ramie z komfortową geometrią i bogatemu wyposażeniu.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trekkingowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Czarny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Amortyzowany ZOOM CH-128 700 C
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano AFDTY710
  • Przerzutka tył: Shimano ALTUS
  • Hamulce przód: V-brake Alhonga HJ-811AD7
  • Hamulec tył: V-brake Alhonga HJ-811AD7
  • Dźwignia hamulca: Shimano ASTEF5002
  • Manetki: Shimano ASTEF5002
  • Korby: Shimano FCTY301C 48/38/28 170mm
  • Suport: Neco
  • Łańcuch: 7b
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace, 7 rzędowy wolnobieg, 12-28

Komponenty

  • Kierownica: Trekking ALU 600 mm
  • Mostek: ALU 80mm/180mm
  • Sztyca: ALU 27,2mm/350mm
  • Stery:
  • Siodło: m-bike
  • Chwyty: m-bike
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alu Formula QR
  • Piasta tył: Alu Formula QR
  • Obręcze: MACH 28", dwuścienne, CNC, 36H
  • Opony: CST 700X40C

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

MERIDA M-BIKE T-BIKE 9.1

1 599,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
38014

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.