Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA NINETY-SIX 9.XT 2020

MERIDA NINETY-SIX 9.XT 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Ninety-Six to nasz najszybszy full w ofercie, stworzy na trasach pucharu świata. Rower został zbudowany na lekkiej ramie karbonowej. Za amortyzację odpowiada z przodu Fox Rhythm 32 oraz FOX Performance Elite Float z tyłu. Napęd to najnowsza odsłona grupy Shimano XT. Hamulce również pochodzą z grupy XT od Shimano. Koła zostały zbudowane na lekkich obręczach Merida Expert CC, przystosowane pod system Tubeless Ready oraz piastach Shimano SLX. Opony Maxxis Ikon zapewniają dokonała trakcję i przyczepność w większości warunkach panujących na trasach zawodów. Rower został wyposażony w nową oś tylnego koła MERIDA COMP TR, która posiada zintegrowany klucz imbusowy 6 i 4mm. Dodatkowo w zestawie znajduje się zestaw kluczy Merida Multitool mocowany w specjalnych futerale pod siodełkiem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Fox Rhythm 32 Float Air 100mm Tapered
  • Tylny Amortyzator: FOX Performance Elite Float

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano XT M8100 Shadow+
  • Hamulce przód: Shimano XT
  • Hamulec tył: Shimano XT
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano XT
  • Korby: Shimano XT 32T
  • Suport: Shimano BB71-41A pressfit
  • Łańcuch: Shimano SLX
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano M7100 10-51 12S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC 720mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC 31.8mm -17
  • Sztyca: MERIDA Expert CC Carbon 30.9mm
  • Stery: FSA NO.55E
  • Siodło: MERIDA Expert CC
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano SLX 110x15 32H Centerlock
  • Piasta tył: Shimano SLX 148x12 32H Centerlock
  • Obręcze: MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR
  • Opony: Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana

MERIDA NINETY-SIX 9.XT 2020

17 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30518

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.