MERIDA ONE-FORTY 600 2021

MERIDA ONE-FORTY 600 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Wszechstronny rower ścieżkowy/all mountain z mocną i sztywną aluminiową ramą. Ma amortyzator Marzocchi Z2 Air 150 mm i damper RockShox Deluxe Select+, system zawieszenia Float Link i przerzutkę Shimano Deore XT Shadow+. Baw się dobrze z One-Forty 600!

Wszechstronny rower ścieżkowy/all mountain na "długie dni w siodle" i trudne technicznie trasy. Zbudowany na lekkiej i wytrzymałej aluminiowej ramie Lite, która ma także wysoką sztywność. Precyzję prowadzenia zapewni Ci stożkowa główka ramy, a nowoczesna ścieżkowa geometria ramy przełoży się na wielką zwinność roweru, energiczne prowadzenie i większą pewność oraz frajdę na trasie. Docenisz na niej niezwykle płynną pracę zawieszenia. To zasługa przedniego amortyzatora Marzocchi Z2 Air o skoku 150 mm, dampera Rock Shox Deluxe Select+ oraz systemu Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Możesz polegać na napędzie One-Forty ze sprawdzonymi komponentami Shimano, a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M6120 ułatwią Ci panowanie nad rowerem nawet w ekstremalnych sytuacjach. Pokonać trudne przeszkody pomogą mocne koła 27,5" zbudowane na obręczach Merida Expert TR (Tubeless Ready) o szerokości 29 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Maksimum przyczepności na wielu różnych nawierzchniach zapewnią Ci opony Maxxis Minion DHF (przód) i Maxxis Dissector (tył). Lubisz dobrą zabawę na wymagających ścieżkach? Z One-Forty 600 czeka Cię świetna zabawa!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Marzocchi Z2 powietrzny skok: 150mm taperowany offset: 44mm maksymalny rozmiar opon: 27.5x2.8"
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano XT M8100 Shadow+ SGS
  • Hamulce przód: Shimano M6100 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Shimano M6100 2 tłoczki
  • Dźwignia hamulca: Shimano M6100
  • Manetki: Shimano Deore M6100
  • Korby: Race Face Ride 32T
  • Suport: Race Face BB BB92– Ø24mm
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore M6100 10-51T 12 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT TR materiał: aluminium szerokość: 780mm wznios: 20mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT TR materiał: aluminium średnica: 35mm kąt: 0°
  • Sztyca: MERIDA COMP TR średnica: 30.9mm cofnięcie 0mm skok: S: 100mm - M: 125mm - L/XL: 150mm
  • Stery: MERIDA M2339 Neck
  • Siodło: MERIDA COMP CC
  • Chwyty: MERIDA COMP EC
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: Shimano MT400-B 110x15mm 32 szprych Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT410-B 148x12mm 32 szprych Centerlock
  • Obręcze: MERIDA EXPERT TR szerokość wewnętrzna: 29mm materiał: aluminium Tubeless ready
  • Opony: Maxxis Minion DHF 27.5x2.5" zwijana TR EXO 3C MaxxTera

MERIDA ONE-FORTY 600 2021

10 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34479

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.