MERIDA ONE-TWENTY 400 2021

MERIDA ONE-TWENTY 400 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Uniwersalny rower ścieżkowy z mocną aluminiową ramą, amortyzatorem SR Suntour XCR34 LOR 130 mm, damperem SR Suntour Unair TR LOR8 120 mm, zawieszeniem Float Link i osprzętem Shimano Deore. Stwórz mocny duet z Meridą One-Twenty 400!

Jeżdżąca wszechstronność – to właśnie One-Twenty, rower ścieżkowy dobry zarówno pod górę, jak i w dół. Model 400 ma wytrzymałą ramę Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066. Precyzję prowadzenia zapewni Ci stożkowa główka ramy, a nowoczesna ścieżkowa geometria oraz wielka sztywność ramy przydadzą się zarówno na wymagających, jak i szybkich trasach. Docenisz na nich płynną pracę zawieszenia. To zasługa przedniego amortyzatora SR Suntour XCR34 LOR o skoku 130 mm, dampera SR Suntour Unair TR LOR8 120 mm oraz systemu Float Link, w którym dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia. Możesz polegać na napędzie One-Twenty z komponentami Shimano Deore, a hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275 pozwolą Ci zapanować nad rowerem w trudnych sytuacjach. Pomogą w tym także opony Maxxis Forekaster. Dzięki regulowanej sztycy Merida Comp TR możesz szybko dostosować pozycję na rowerze do sytuacji na trasie. Pokonać wymagające przeszkody pomogą mocne koła 29" zbudowane na obręczach Merida Comp CC o szerokości 20 mm, z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Nie ograniczaj się do jednakowych tras. Z One-Twenty monotonia Ci nie grozi!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Suntour XCR34 LOR powietrzny skok: 130mm taperowany blokada offset 51mm maksymalny rozmiar opon: 29x2.4"
  • Tylny Amortyzator: Suntour Unair TR LOR8 blokada

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: Tektro M275 2 tłoczki
  • Hamulec tył: Tektro M275 2 tłoczki
  • Dźwignia hamulca: Tektro M275
  • Manetki: Shimano Deore M5100
  • Korby: Shimano Deore M5100 32T
  • Suport: Shimano MT500-PA pressfit
  • Łańcuch: KMC X11 NPBK
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Deore M5100 11-51T 11 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC materiał: aluminium szerokość: 740mm wznios: 10mm
  • Mostek:
  • Sztyca: MERIDA COMP TR średnica: 30.9mm cofnięcie 0mm skok S: 100mm - M: 125mm - L/XL: 150mm
  • Stery: FSA NO.47/50
  • Siodło: MERIDA COMP CC
  • Chwyty: MERIDA COMP EC
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano MT400-B 110x15mm 32 szprych Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B 148x12mm 32 szprych Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP CC szerokość wewnętrzna: 20mm materiał: aluminium
  • Opony: Maxxis Rekon 29x2.4" drut

MERIDA ONE-TWENTY 400 2021

7 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34488

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.