Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA ONE-TWENTY 9.600 2020

MERIDA ONE-TWENTY 9.600 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

One-Twenty to najwszechstronniejszy model w kolekcji Meridy. Model 600 został zbudowany na aluminiowej ramie systemem zawieszenia Float Link, który wraz z damperem Rock Shox Deluxe Select+ i amortyzatorem Rock Shox Sektor RL o skoku 130mm zapewniają płynną jazdę i optymalne dopasowanie. Rower został oparty na napędzie pochodzącym od koncernu SRAM. Zamontowane hamulce to niezawodne Shimano MT-500. Rower został wyposażony w wytrzymałe opony Maxxis Forekaster. Koła zostały zbudowane na lekkich i wytrzymałych obręczach MERIDA EXPERT TR o szerokości 29mm oraz piastach Shimano MT400. Rower został wyposażony w nową oś tylnego koła MERIDA COMP TR, która posiada zintegrowany klucz imbusowy 6 i 4mm.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Główne Parametry

  • Typ trasy:
  • Poziom zaawansowania:

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: Rock Shox Sektor RL Air 130mm Tapered
  • Tylny Amortyzator: Rock Shox Deluxe Select+

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Sram NX Eagle
  • Hamulce przód: Shimano MT-500
  • Hamulec tył: Shimano MT-500
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Sram NX Eagle
  • Korby: Sram NX Eagle 32T
  • Suport: Sram BB DUB PF MTB 92
  • Łańcuch: Sram NX Eagle
  • Kaseta / Wolnobieg: Sram PG-1230 Eagle 11-50 12S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT TR 760mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT TR 35mm
  • Sztyca: MERIDA COMP TR 30.9mm dropper
  • Stery: FSA NO.47/50
  • Siodło: MERIDA Comp CC
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Shimano MT400-B 110x15 32H Centerlock
  • Piasta tył: Shimano MT400-B 148x12 32H Centerlock
  • Obręcze: MERIDA EXPERT TR 29 IWR
  • Opony: Maxxis Forekaster 29x2.35" zwijanaTR EXO Dual

MERIDA ONE-TWENTY 9.600 2020

9 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

28822

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.