MERIDA SCULTURA 100 CZARNO NIEBIESKI 2017

MERIDA SCULTURA 100 CZARNO NIEBIESKI 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
54 cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Zastosowanie tego roweru - szosa, płaskie trasy i najtrudniejsze podjazdy, ostre zjazdy, wyścigi. Najważniejsze cechy dla tej kategorii roweru geometria ramy łącząca komfort i aerodynamikę, rower szosowy powinien mieć niską wagę, dobry transfer mocy, agresywne prowadzenie i zwinność. Wszechstronna specjalistka, która sprosta wielu wyzwaniom.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Kolor: Czarny/Niebieski
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Road carbon Race
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Road seal Bearing
  • Piasta tył: Road seal Bearing
  • Obręcze: Merida comp SL 20 pair
  • Opony: Maxxis Dolemites 25 zwijana

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Claris D
  • Przerzutka tył: Shimano Sora SS
  • Hamulce przód: ROAD Dual Pivot
  • Hamulec tył: ROAD Dual Pivot
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano Claris
  • Korby: FSA Tempo 50-34
  • Suport:
  • Łańcuch:
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CS8 11-28

Komponenty

  • Kierownica: Merida Expert Compact road OS
  • Mostek: MERIDA Comp OS -6
  • Sztyca: MERIDA road comp SB12 27.2
  • Stery:
  • Siodło: Merida Sport
  • Chwyty:
  • Pedały: -

MERIDA SCULTURA 100 CZARNO NIEBIESKI 2017

Special Price 2 399,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 599,80 zł Poprzednio 2 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

8479

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.