MERIDA SCULTURA 400 2020

MERIDA SCULTURA 400 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Nasza Scultura to od wielu lat zwycięzca testów w kategorii najlepszej aluminiowej ramy szosowej. Wraz z w pełni karbonowych widelcem tworzy idealne połączenie dla ambitnego kolarza. W modelu 400 zamontowano napęd oparty na grupie Shimano 105. Lekkie koła zbudowane na obręczach Merida Comp wraz z oponami Maxxis Dolomites zapewniają bezproblemową jazdę.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    562
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: SCULTURA CF Carbon
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano 105
  • Przerzutka tył: Shimano 105 GS
  • Hamulce przód: Shimano 105
  • Hamulec tył: Shimano 105
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano 105
  • Korby: Shimano 105 50-34T
  • Suport: Shimano Pressfit BB71
  • Łańcuch: KMC X11
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-R7000 11-30 11S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA Expert SL
  • Mostek: MERIDA Expert CW 31.8mm
  • Sztyca: MERIDA Expert CC 27.2mm Carbon
  • Stery: MERIDA M2331 Neck
  • Siodło: MERIDA Comp SL
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: VP M700F 100x9 24H
  • Piasta tył: VP M700R 130x9 28H
  • Obręcze: MERIDA Comp SL 17 IWR
  • Opony: Maxxis Dolomites 700x25C zwijana

MERIDA SCULTURA 400 2020

Special Price 4 674,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 824,85 zł Poprzednio 5 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30216

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.