MERIDA SILEX 400 2021

MERIDA SILEX 400 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną aluminiową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec, osprzęt Shimano GRX 400, koła Merida Comp SL i 12-mm sztywne osie. Każda droga Twoja z Meridą Silex 400!

Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów. Ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie. Silex 400 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy i karbonowy widelec. Precyzyjne prowadzenie to zasługa stożkowej główki ramy, a suport Press-Fit Shimano BB 71 da efektywny transfer mocy. Z charakterem roweru współgra jego napęd Shimano GRX 400. Możesz polegać także na lekkich i mocnych kołach Merida Comp SL, 12-mm sztywnych osiach, komponentach Merida czy oponach Maxxis Rambler. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano GRX 400 w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania. Możesz dokupić torby na ramę Sileksa, pod siodło i na widelec. W Sileksie 400 założysz opony do szerokości 700 x 42C (700 x 35C z błotnikiem) albo 42-mm w kołach 650B. Rower do bikepackingu i do trenowania, na szosę, w teren i różne nawierzchnie, jeden do wszystkiego. Z Sileksem każda droga będzie Twoja!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: MERIDA SILEX CF2 taperowany maksymalny rozmiar opon: carbon maksymalny rozmiar opon: 700x38C / 650Bx45C
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano GRX400
  • Przerzutka tył: Shimano GRX400
  • Hamulce przód: Shimano GRX400 Hydrauliczny
  • Hamulec tył: Shimano GRX400 Hydrauliczny
  • Dźwignia hamulca: Shimano GRX400
  • Manetki: Shimano GRX400
  • Korby: Shimano GRX600 46-30T
  • Suport: Shimano Pressfit BB71
  • Łańcuch: KMC X10
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG50 11-36T 10 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT GR materiał: aluminium 400mm (XS-S), 420mm (M), 440mm (L/XL)
  • Mostek: MERIDA EXPERT CW materiał: aluminium średnica: 31.8mm kąt: -8°
  • Sztyca: MERIDA COMP CC materiał: aluminium średnica: 30.9mm cofnięcie: 0mm
  • Stery: MERIDA M2331
  • Siodło: MERIDA COMP CC V-mount
  • Chwyty: MERIDA ROAD EXPERT
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: VP CLK170F 100x12mm 32 szprych Centerlock
  • Piasta tył: VP CLK270R 142x12mm width rear hub 32 szprych Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP SL szerokość wewnętrzna: 17mm wysokość: 22mm materiał: aluminium
  • Opony: Maxxis Rambler 700x38C zwijana TR EXO

MERIDA SILEX 400 2021

6 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34407

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.