Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA SILEX 6000+ 2020

MERIDA SILEX 6000+ 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Silex + to nowa linia kultowego już Silexa, która seryjnie posiada koła 650B, dające lepszą przyczepność oraz większy komfort na nawet najgorszych trasach szutrowych. Silex 6000+ posiada wszystko to co najlepszy rower gravelowy powinien mieć, czego potwierdzeniem są liczne nagrody w prasy branżowej. Karbonowa rama wraz widelcem przyjmie zarówno koła 650B jak i klasyczne 700C. Napęd to Sram Force z jednorzędową korbą, która zapewnia nie tylko szeroki zakres przełożeń. Na kołach zbudowanych na obręczach Merida Expert zostały założone opony Kenda Flintridge PRO o niskich oporach toczenia i niesamowitej trakcji. Do roweru zostały stworzone seria specjalnych sakw dedykowanych konkretnie do tego modelu. W zestawie z rowerem znajduję się zestaw kluczy Merida Multitool.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    583
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: NIEBIESKI POŁYSK
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: MERIDA SILEX CF2 Carbon
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Sram Force1
  • Hamulce przód: Sram Force1 HRD
  • Hamulec tył: Sram Force1 HRD
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Sram Force1 HRD
  • Korby: Sram Force1 38T
  • Suport: FSA 386-BB30 PF6000 [Sram FC]
  • Łańcuch: KMC X11
  • Kaseta / Wolnobieg: Sram PG-1130 11-42 11S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT GR
  • Mostek: MERIDA EXPERT CW 31.8mm
  • Sztyca: MERIDA EXPERT CC Carbon 30.9mm
  • Stery: SILEX Neck
  • Siodło: MERIDA EXPERT CC V-mount
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: VP 173SB 100x12 32H
  • Piasta tył: VP 273SB 142x12 32H
  • Obręcze: MERIDA EXPERT CX 19 IWR
  • Opony: Kenda Flintridge PRO 650Bx45C zwijana TR

MERIDA SILEX 6000+ 2020

12 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29840

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.