Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA SILEX 8000+ 2020

MERIDA SILEX 8000+ 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Silex + to nowa linia kultowego już Silexa, która seryjnie posiada koła 650B, dające lepszą przyczepność oraz większy komfort na nawet najgorszych trasach szutrowych. Silex 8000+ E posiada wszystko to co najlepszy rower gravelowy powinien mieć, czego potwierdzeniem są liczne nagrody w prasy branżowej. Karbonowa rama wraz widelcem przyjmie zarówno koła 650B jak i klasyczne 700C. Napęd to najnowsza dedykowana gravelowi grupa Shimano GRX 810 Di2, która zapewnia nie tylko szeroki zakres przełożeń, ale również niespotykaną wcześniej szybkość zmiany przełożeń. Na kołach Fulrcum Rapid Red 500 zostały założone opony Kenda Flintridge PRO o niskich oporach toczenia i niesamowitej trakcji. Do roweru zostały stworzone seria specjalnych sakw dedykowanych konkretnie do tego modelu. W zestawie z rowerem znajduję się zestaw kluczy Merida Multitool.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    583
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Szary
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: MERIDA SILEX CF2 Carbon
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano GRX
  • Hamulce przód: Shimano GRX810 DI2
  • Hamulec tył: Shimano GRX810 DI2
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano GRX Disc DI2
  • Korby: Shimano GRX810 40T
  • Suport: FSA 386-BB30 PF6000 [SMN FC]
  • Łańcuch: KMC X11
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano SLX 11-42 11S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT GR
  • Mostek: MERIDA EXPERT CW 31.8mm
  • Sztyca: MERIDA TEAM CC Carbon 30.9mm
  • Stery: SILEX Neck
  • Siodło: MERIDA EXPERT CC V-mount
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: -
  • Piasta tył: -
  • Obręcze: Fulrcum Rapid Red 500 100x12 Centerlock/Fulrcum Rapid Red 500 142x12 Centerlock
  • Opony: Kenda Flintridge PRO 650Bx45C zwijana TR

MERIDA SILEX 8000+ 2020

17 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29909

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.