MERIDA SPEEDER 100 2021

MERIDA SPEEDER 100 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Rower fitness – wygodny rower szosowy z prostą kierownicą. Ma lekką i sztywną aluminiową ramę o geometrii łączącej szybkość i komfort, napęd Shimano Acera-X, koła 700”, można do niego założyć błotniki, bagażnik i stopkę. Uciekaj z korków Speederem 100!

Rower fitness, czyli wygodny rower szosowy z prostą kierownicą, połączenie szybkości i komfortu. To właśnie Merida Speeder. Ma geometrię bardziej sportowej niż wcześniej, z dłuższą górną rurą, dzięki czemu jeszcze przyjemniej pokonasz na niej długie dystanse. Wciąż jednak możesz na tym rowerze przyjąć wygodną wyprostowaną pozycję i jednocześnie jeździć nim bardzo szybko. Pomaga w tym solidna sztywna aluminiowa rama Lite II ze stożkową główką ramy dla precyzyjnego prowadzenia i większym kątem główki ramy dla stabilności przy wysokich prędkościach, wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz karbonowym widelcem, który zachwyca pochłanianiem drgań. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd Shimano, a bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych zwiększą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200. Zapewnią go także 32-mm opony Maxxis Detonator, a Speeder może zmieścić nawet 37-mm opony (bez błotników, z nimi – 32 mm). Rower ten możesz wykorzystać na wiele sposobów, w czym pomaga możliwość zamontowania w nim bagażnika i błotników. Przyspiesz w mieście i uciekaj z korków na spokojniejsze trasy. Speeder doda Ci szybkości.

WAGA 10,6

 

 

Główne Parametry

  • Typ trasy
    559
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Fitness

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: MERIDA SPEEDER CF2 taperowany materiał: carbon maksymalny rozmiar opon: 700x35C
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano TY710
  • Przerzutka tył: Shimano Acera-X
  • Hamulce przód: Shimano RT10 160 mm
  • Hamulec tył: Shimano RT10 160 mm
  • Dźwignia hamulca:
  • Manetki: Shimano ST-EF505
  • Korby: Shimano TY301 48-38-28
  • Suport: FSA TH-7420ST
  • Łańcuch: Sunrace CN-M84
  • Kaseta / Wolnobieg: Sunrace CSM668 11-32T 8 przełożeń

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA COMP TK materiał: aluminium szerokość: 600mm
  • Mostek: MERIDA COMP CC materiał: aluminium średnica: 31.8mm kąt: 6°
  • Sztyca: MERIDA COMP CC materiał: aluminium średnica: 30,9mm cofnięcie: 12mm
  • Stery: MERIDA M2341 Neck
  • Siodło: MERIDA COMP SL V-mount
  • Chwyty: MERIDA COMP EC
  • Pedały: tak

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Joytech D471SBT-SC-CL 100x9mm 28 szprych Centerlock
  • Piasta tył: Joytech D472TSBT-SC-CL 135x9mm 28 szprych Centerlock
  • Obręcze: MERIDA COMP SL szerokość wewnętrzna 17mm materiał: aluminium
  • Opony: Maxxis Detonator 700x32C drut

MERIDA SPEEDER 100 2021

3 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

34423

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.