Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

MERIDA SPEEDER 500 2020

MERIDA SPEEDER 500 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Nasz Speeder przeszedł facelifting w postaci nowej geometrii ramy, która posiada teraz dłuższą górną rurę. Dzięki czemu pokonywanie długich dystansów stało się jeszcze przyjemniejsze. To co najważniejsze zostało bez zmian, czyli solidna aluminiowa rama oraz karbonowy widelec, gwarantujące przede wszystkim lekkość i sztywność. Szosowy napęd Shimano Ultegra zapewnia szeroki wachlarz przełożeń niezbędny w szosowej jeździe. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-400 oraz szerokie opony Maxxis Detonator zapewniają maksimum bezpieczeństwa.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    562
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Merida
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: Szary
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM
  • Widelec: MERIDA SPEEDER CF2 Carbon
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Ultegra
  • Przerzutka tył: Shimano Ultegra GS
  • Hamulce przód: Shimano MT-400
  • Hamulec tył: Shimano MT-400
  • Dźwignia hamulca: -
  • Manetki: Shimano SL-RS700
  • Korby: FSA Gossamer 50-34T
  • Suport: FSA BB7100
  • Łańcuch: KMC X11
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-R7000 11-32 11S

Komponenty

  • Kierownica: MERIDA EXPERT CC 600mm
  • Mostek: MERIDA EXPERT CC 31.8mm
  • Sztyca: MERIDA EXPERT CC Carbon 30,9mm
  • Stery: MERIDA M2331 Neck
  • Siodło: MERIDA COMP SL V-mount
  • Chwyty: -
  • Pedały: VP VPE-891

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód:
  • Piasta tył:
  • Obręcze:
  • Opony:

MERIDA SPEEDER 500 2020

4 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

30095

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.