PUKY CAT 1 L 2019

PUKY CAT 1 L 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Czerwony Niebieski Różowy
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Komfortowe pompowane opony CAT 1 L wkraczasją do gry.
Opony pneumatyczne niewątpliwie oferują najlepszy komfort jazdy. Dlatego nasze małe wyścigówki PUKY CAT 1 L są pod każdym względem idealne. Jeżeli nogi się zmęczą, możesz również pomóc dziecku, pchając rowerek za pomocą teleskopowego drążka. Łatwo zamykana blokada kierownicy zapewnia stabilność podczas pchania. Łatwy w użyciu jest również przełącznik wolnego koła, w zależności od tego, czy pojazd jest pchany, czy napędzany pedałami. Wywyrotka oferuje przestrzeń dla wielu małych "skarbów" lub zakupów. Model PUKY CAT 1 L jest dostępny w grafice Lillifee lub Capt'n Sharky oraz w klasycznej czerwieni.

Rowerki trójkołowe
Rowerki trójkołowe PUKY® zostały zaprojektowane z myślą o dzieciach i ich rodzicach: dzieci poprzez zabawę uczą się w trakcie jazdy koordynowania ze sobą kilku czynności, takich jak pedałowanie, kierowanie czy hamowanie; w niedługim czasie potrafią już samodzielnie jeździć na krótkich dystansach. Równocześnie rowerek ten jest dla rodziców świetnym i lubianym przez dzieci środkiem transportu, który pozwala na wygodnie pchanie malucha, gdy ten zmęczy się pedałowaniem.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 2 lat.

Waga maksymalna 25 kg.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Trójkołowe

PUKY CAT 1 L 2019

529,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9437

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.