PUKY CRUSADER 20-3 ALU LIGHT 2019

PUKY CRUSADER 20-3 ALU LIGHT 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Z aluminiowym widelcem i bagażnikiem, PUKY CRUSADER® 20-3 ALU Light jest luksusowym i lekkim rowerem dla chłopców którzy wkrótce rozpoczną przygodę ze szkołą.
Bardzo wytrzymały i lekki bagażnik w naszym rowerze PUKY CRUSADER® 20-3 ALU Light jest zgrabnie połączony z ramą i perfekcyjnie harmonizuje ze sportowym aluminiowym widelcem. Odpowiednio przygotowany do ruchu drogowego, jest odpowiedni zarówno do codziennych dojazdów do szkoły, jak i do krótszych lub dłuższych wycieczek. Wyposażony w płynnie pracującą 3-biegową przerzutkę Shimano Nexus, oświetlenie LED z funkcją parking, hamulce typu V-brake z przodu i z tyłu, wydajne i godne zaufania dynamo w piaście Shimano, to wszystko przemawia za jego funkcjonalnością i długim bezproblemowym okresie użytkowania. Specjalnością PUKY jest dbanie o bezpieczeństwo i komfort, jak na przykład zabezpieczenie ostrych krawędzi błotników, bezpieczne chwyty kierownicy czy dzwonek, którego nie da się rozkręcić. PUKY CRUSADER® 20-3 ALU Light dostępny jest w kolorze czarnym.

Rowery
Rowery PUKY® przeznaczone do ruchu ulicznego cechuje przemyślana geometria ramy o nowoczesnym wyglądzie, która odpowiada trendom dorosłych, jednak których konstrukcja uwzględnia specyficzną anatomię dziecka. Posiadają opcję maksymalnej regulacji siodełka i kierownicy, co pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas bez utraty optymalnych właściwości.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 6 lat.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Junior
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Dziecięce

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Aluminiowy
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Nexus 3
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Manetki: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Korby: Aluminiowa
  • Suport: Aluminiowy
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: Aluminiowa
  • Stery: -
  • Siodło: -
  • Chwyty: -
  • Pedały: Antypoślizgowe pedały 2K

Koła

  • Wielkość koła: 20 cali
  • Piasta Przód: Dynamo w piaście Shimano
  • Piasta tył: Shimano Nexus 3
  • Obręcze: Aluminiowe
  • Opony: Schwalbe Big Apple z paskami odblaskowymi

PUKY CRUSADER 20-3 ALU LIGHT 2019

1 869,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.