PUKY CRUSADER 20-6 ALU 2019

PUKY CRUSADER 20-6 ALU 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Niebieski
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

PUKY® CRUSADER® 20-6 ALU to idealny rower dla sportowców w wieku od 6 lat.
PUKY® nadaje lekkiej aluminiowej ramie przerzutki CRUSADER® 20-6 ALU sportowy system przerzutek Shimano 1x6. Mniejsza gradacja i mniejsze straty napędu w porównaniu z piastą 3-biegową są idealne dla małych zawodników, którzy nadal chcą być bezpieczni na drodze. Dzięki temu obwodowi, oświetleniu LED z funkcją światła postojowego i dynamo w piaście Shimano, stabilnemu bagażnikowi i trwałym błotnikom z tworzywa sztucznego, PUKY® CRUSADER® 20-6 ALU jest również dobrze wyposażony do dłuższych wycieczek. Typowe dla PUKY® są liczne specjalne zabezpieczenia, takie jak zabezpieczenie krawędzi błotników, uchwyty kierownicy i dzwonek bezpieczeństwa, które nie mogą być otwierane i dlatego nie mogą uwalniać ostrych krawędzi. PUKY® CRUSADER® 20-6 ALU jest dostępny w kolorze niebieskim.

Rowery
Rowery szosowe PUKY® mają przemyślaną geometrię ramy w nowoczesnym wyglądzie, która jest zorientowana na trendy dorosłych, ale gwarantuje optymalne uwzględnienie wymagań dzieci. Posiadają one maksymalny zakres regulacji siodełka i kierownicy, zapewniając tym samym długą żywotność bez ograniczania optymalnej sterowalności pojazdu. Wszystkie rowery PUKY® są wyposażone zgodnie ze standardem StVZO i dlatego mogą być używane na drogach publicznych.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 6 lat.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Dziecięce

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Sztywny
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Manetki: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Korby: Aluminiowa
  • Suport: Aluminiowy
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: Aluminiowa
  • Stery: -
  • Siodło: -
  • Chwyty: -
  • Pedały: Pedały antypoślizgowe 2K

Koła

  • Wielkość koła: 20 cali
  • Piasta Przód: Dynamo w piaście Shimano
  • Piasta tył: Shimano
  • Obręcze: Aluminiowe
  • Opony: Schwalbe Road Cruiser

PUKY CRUSADER 20-6 ALU 2019

1 649,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
9528

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.