PUKY CRUSADER 24-8 ALU ACTIVE LIGHT 2019

PUKY CRUSADER 24-8 ALU ACTIVE LIGHT 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

CRUSADER® 24-8 Alu Active Light ATB od PUKY jest doskonałym rozwiązaniem dla chłopców w wieku od 8 lat, którzy lubią sport i wymagają od roweru niskiej wagi i funkcjonalności.
PUKY do lekkiej aluminiowej ramy CRUSADER® 24-8 Alu Active Light montuje przerzutki Shimano 1x8. Dobrze dobrane przełożenia biegów oraz mniejsze straty napędu sprawiają, że rower jest odpowiedni dla młodych zawodników. Model ten wyposażyliśmy w dwa hamulce typu V-brake. Oświetlenie typu LED z systemem automatycznego włączania/wyłączania to bardzo ważny element bezpieczeństwa, światło zapala się automatycznie, a tylne światło postojowe świeci nawet po zatrzymaniu się. PUKY CRUSADER® 24-8 ALU Active Light jest również dobrze wyposażony na dłuższe trasy. Typowe dla PUKY są liczne funkcje bezpieczeństwa, takie jak bezpieczne błotniki i dzwonek, którego nie można otworzyć, a tym samym nie mozna dostać się do ostrych krawędzi. PUKY 24-8 Alu Active Light jest dostępny w kolorze czarnym.

Rowery
Rowery PUKY® przeznaczone do ruchu ulicznego cechuje przemyślana geometria ramy o nowoczesnym wyglądzie, która odpowiada trendom dorosłych, jednak których konstrukcja uwzględnia specyficzną anatomię dziecka. Posiadają opcję maksymalnej regulacji siodełka i kierownicy, co pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas bez utraty optymalnych właściwości.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 8 lat.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Aluminium
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Manetki: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Korby: Aluminiowa
  • Suport: Aluminiowy
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: Długa aluminiowa sztyca podsiodłowa
  • Stery: -
  • Siodło: -
  • Chwyty: -
  • Pedały: Pedały 2K

Koła

  • Wielkość koła: 24 cale
  • Piasta Przód: Dynamo w piaście Shimano
  • Piasta tył: Shimano
  • Obręcze: Aluminiowe
  • Opony: 24

PUKY CRUSADER 24-8 ALU ACTIVE LIGHT 2019

1 869,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9544

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.