PUKY LR XL 2019

PUKY LR XL 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Szary/Czarny Zielony
Rozmiar ramy:
Uniwersalny
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Na największych kołach jest nasz LR XL.
Wielu rodziców mówiło nam, że ich dzieci lubią rowery, ale poza tym lubią również przesiąść się z roweru na lekki i nieskomplikowany rowerek biegowy, by być mobilnym na niewielkie odległości. Dla nich oraz dla tych dzieci, które przygodę z rowerkami zaczynają nieco później jest przeznaczony rowerek LR XL. Szprychowane obręcze kół i duże opony o szerokości 2,4" czynią nasz rowerek biegowy doskonałym pojazdem do poruszania się w każdych warunkach. Silny hamulec typu V-brake montujemy tylko na tylnym kole. Dźwignia hamulcowa została specjalnie zaprojektowana dla małych dzieci, dzięki czemu kierownica jest bezpieczna nawet podczas hamowania. Chwyty kierownicy zabezpieczają delikatne dłonie dzieci i zabezpieczają końce kierownicy. Podniesione z przodu siodełko w kształcie "banana" zapewnia, że siła odepchnięcia ​zostanie przeniesiona na pojazd a dziecko nie zsuwa się z siodełka. Niska rama zapewnia bezpieczne wsiadanie i zsiadanie. Dzięki dużej podstawce rowerzysta może wygodnie postawić stopy podczas zjazdu. Dzięki temu środek ciężkości znajduje się na odpowiedniej wysokości, gwarantując bezpieczną jazdę, nawet przy większej prędkości. Celowo w naszych rowerkach nie używamy ogranicznika skrętu. Dzięki temu podczas upadku kierownica układa się płasko na ziemi, a ryzyko ewentualnych obrażeń znacznie spada. Rowerki LR XL dostępne są w kolorach: czarnym, białym oraz kiwi.

Rowerek biegowy
Rowerki biegowe PUKY® stanowią idealne uzupełnienie dla klasycznej hulajnogi i zarazem odpowiednie rozwiązanie przed zakupem pierwszego rowerka dziecięcego. Wyróżniają się niskim ułożeniem ramy i szczególną ergonomią dostosowaną do potrzeb dziecka. Specjalne siodełka posiadają ergonomiczny kształt, idealnie wspierają ruchy biegowe dziecka. Kierownica i siodełko z regulacją wysokości umożliwiają indywidualne dopasowanie rowerka, co pozwala dziecku cieszyć się nim przez wiele lat.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 3 lat.

Waga maksymalna 25 kg.

UWAGA: Używać z wyposażeniem ochronnym. Nie używać w ruchu drogowym.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Biegowe

PUKY LR XL 2019

589,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
9220

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.