PUKY SKYRIDE 24-8 ALU LIGHT 2019

PUKY SKYRIDE 24-8 ALU LIGHT 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

PUKY SKYRIDE® 24-8 ALU Light jest najczęstszym wyborem wśród modnych dziewcząt w wieku od 8 lat, które dużo podróżują na rowerze w zróżnicowanym terenie.
Dobrze dobrane, sportowe przełożenia napędu 1x8, dają dziecku wiele satysfakcji. Dziewczęta lubiące dodać więcej gazu będą zachwycone. Dzięki mniejszemu oporowi przerzutki oraz łatwości dostosowania odpowiedniego biegu, rower ten jest szczególnie odpowiedni na dłuższe i różnorodne trasy. Nasz biało - miętowy SKYRIDE® 24-8 jest tym czego oczekiwać można od roweru, poza komfortem jest elegancki i zwraca na siebie uwagę. Dobrze dobrane komponenty i szczegóły techniczne, takie jak: aluminiowy bagażnik z systemem Racktime, oświetlenie LED z automatycznym włączaniem/wyłączaniem, anodyzowane aluminiowe obręcze, czy też wysokiej jakości opony Schwalbe Big Apple czynią ten rower prawdziwym rowerem PUKY. Rower jest zaprojektowany specjalnie dla dziewcząt, które lubią częste podróże. 

Rowery
Rowery PUKY® przeznaczone do ruchu ulicznego cechuje przemyślana geometria ramy o nowoczesnym wyglądzie, która odpowiada trendom dorosłych, jednak których konstrukcja uwzględnia specyficzną anatomię dziecka. Posiadają opcję maksymalnej regulacji siodełka i kierownicy, co pozwala cieszyć się rowerem przez długi czas bez utraty optymalnych właściwości.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 8 lat.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Sztywny
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: Shimano
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Manetki: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Korby: Aluminiowa
  • Suport: Aluminiowy
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: Aluminiowa
  • Stery: -
  • Siodło: -
  • Chwyty: -
  • Pedały: Antypoślizgowe pedały 2K

Koła

  • Wielkość koła: 24 cale
  • Piasta Przód: Dynamo w piaście Shimano
  • Piasta tył: Shimano
  • Obręcze: Aluminiowe
  • Opony: Schwalbe Big Apple z paskami odblaskowymi

PUKY SKYRIDE 24-8 ALU LIGHT 2019

2 049,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9538

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.