PUKY ZLX 16 ALU F 2019

PUKY ZLX 16 ALU F 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny Pomarańczowy
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

PUKY® ZLX 16F Alu jest rowerem dla początkujących sportowców z wolnym kołem!
Sportowa rama i design dekoracji charakteryzują PUKY® ZLX 16-1F Alu. Bardzo lekka aluminiowa rama oferuje najlepsze właściwości jezdne. Jej przydatność do codziennego użytku została na to nieco zredukowana. Dzięki temu PUKY® ZLX 16-1F Alu nie posiada bagażnika i niskiego wejścia. Jest odpowiedni dla dzieci o wzroście od 105 cm, które mogą bezpiecznie jeździć na rowerze i są bardziej sportowe na drodze. W naszej serii ZLX Alu przemyślano również w najdrobniejszych szczegółach cechy przyjazne dla dzieci i ergonomię. Na całym rowerze nie ma ostrych krawędzi, szczególnie w obszarach neuralgicznych, takich jak kierownica i uchwyty są dodatkowo wyściełane. Hamulec V działa na tylnym kole modelu z wolnym kołem. Celowo używamy mniej gryzącego hamulca wspornikowego na przednim kole naszych rowerów dziecięcych, aby zapobiec upadkom podczas gwałtownego hamowania. Całkowicie zamknięty pojemnik na łańcuch nie tylko zapobiega zabrudzeniu odzieży, ale również zapobiega przedostawaniu się dzieci do napędu. PUKY® ZLX 16-1F Alu jest dostępny w kolorze czarnym i pomarańczowym.

Rowery dziecięce
Często dzieci potrafią więcej, niż myślimy - jeśli tylko pozwolimy im się wykazać. Z myślą o nich powstały rowerki PUKY®, które dzięki bezpiecznej i przemyślanej konstrukcji zapewniają zawsze pewną jazdę pełną frajdy. Niska rama umożliwiająca łatwe wsiadanie i zsiadanie to ważny element nie tylko na etapie nauki. Geometria ramy dostosowana do potrzeb dziecka gwarantuje zachowanie bezpiecznej, zdrowej i wygodnej pozycji w trakcie jazdy; standardowy zestaw ochronny PUKY chroni malucha przed możliwymi obrażeniami. Trwała powłoka proszkowa i wysokiej jakości elementy konstrukcyjne gwarantują długą żywotność rowerków.

Ostrzeżenia

Odpowiedni dla dzieci od 3 lat.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Puky
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Dziecięce

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: -
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: -
  • Hamulce przód: Cantilever
  • Hamulec tył: -
  • Dźwignia hamulca: Plastik
  • Manetki: Regulowana manetka hamulca dostosowana do dłoni dziecka
  • Korby: -
  • Suport: -
  • Łańcuch: -
  • Kaseta / Wolnobieg: -

Komponenty

  • Kierownica: -
  • Mostek: -
  • Sztyca: -
  • Stery: -
  • Siodło: -
  • Chwyty: -
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 16 cali
  • Piasta Przód: -
  • Piasta tył: -
  • Obręcze: Aluminiowe
  • Opony: 16

PUKY ZLX 16 ALU F 2019

999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

9506

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.