Rower Crossowy Męski M_Bike CRS 10-V 2022

Rower Crossowy Męski M_Bike CRS 10-V 2022

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Odkryj nowy komfort jazdy z M_Bike CRS 10-V! M_ Bike CRS 10-V to rower crossowy, który łączy w sobie najlepsze cechy rowerów górskich, trekkingowych i szosowych. Mocna aluminiowa rama o komfortowej geometrii pozwala przyjąć wygodną pozycję do jazdy, a dodatkowy komfort zapewnia amortyzowany widelec. Do ramy roweru możesz przymocować bagażnik, błotniki i stopkę, by jak najlepiej dopasować go do swoich potrzeb. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd Shimano 3 x 8, a szybką jazdę ułatwią mocne koła 28”. Rower świetnie sprawdzi się na różnego rodzaju nawierzchniach, w tym asfalcie, szutrze czy leśnych ścieżkach. Będzie Twoim niezawodnym towarzyszem zarówno w czasie dojazdów do pracy, jak i podczas wycieczek za miasto. Rower crossowy M_Bike jest dostępny z wieloma rozmiarami ram, dlatego może być świetnym wyborem nie tylko dla dorosłych rowerzystów, ale także młodych miłośników dwóch kółek. Poczuj wygodę z rowerem M_Bike CRS 10-V!

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: M_Bike
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2022
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / CZERWONY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ZOOM CH-120E – 30 mm 700C
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano FD-TY510
  • Przerzutka tył: Shimano RD 310 ALTUS
  • Hamulce przód: Alhonga V-Brake Linear
  • Hamulec tył: Alhonga V-Brake Linear
  • Dźwignia hamulca: Shimano STEF500
  • Manetki: Shimano STEF500
  • Korby: 48-38-28 CG, ALL Black
  • Suport: CARTRIDGE
  • Łańcuch: KMC Z51 7S
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano MF TZ500 14/28

Komponenty

  • Kierownica: Rise R30 620W*10’ ∮ 25.4 steel
  • Mostek: ZOOM Alloy Ahead, black
  • Sztyca: HL SP-C208 ZOOM 27,2 mm/350 mm, alloy, black
  • Stery: A-Head OS , 1-1/8
  • Siodło: M-bike Cross
  • Chwyty: M-bike
  • Pedały: M-bike

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Alloy QR, 32H SILVER
  • Piasta tył: Alloy QR, 32H SILVER
  • Obręcze: ALLOY, 32H, DOUBLE WALL, silver
  • Opony: Kenda 700x40C Black

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

Rower Crossowy Męski M_Bike CRS 10-V 2022

Special Price 1 889,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 209,90 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie Wysyłka 24h

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
38764

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.