Rower KROSS DUST 1.0 2019

Rower KROSS DUST 1.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
ZIELONY / GRAFITOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Zwinność i szybkość roweru górskiego XC połączona ze szlakową geometrią - tak można by najlepiej opisać Krossa Dust 1.0. To jedna z naszych nowości w kolekcji 2019 i następca pierwszej generacji modelu Dust, czyli rowerów, które umożliwiły wielu osobom odkrycie kolarstwa górskiego na nowo. Wykorzystaliśmy to, co w poprzednim Duście najlepsze i połączyliśmy z m.in. dużymi kołami 29 cali. W efekcie uzyskaliśmy rower trail, który jest jeszcze szybszy, bardziej uniwersalny i pozwalający docierać jeszcze dalej. Niezależnie od tego, czy ma to być rekreacyjna przejażdżka z rodziną, polowanie na KOMa na segmencie Stravy w bikeparku, czy może pierwszy start w maratonie. Dzięki sztywnej i lekkiej ALUMINIOWEJ RAMIE SUPERLITE, przemyślanemu dobraniu komponentów oraz dużym kołom 29 cali, Kross Dust 1.0 nie boi się żadnych wyzwań. Jego konstrukcja, bardziej wytrzymała niż w przypadku rowerów XC, jest też świetnym rozwiązaniem dla osób o większym wzroście i wadze. Kross Dust 1.0 posiada napęd oparty o nową grupę Shimano Deore M6000. Oferuje ona 20 biegów z bardzo dużą kasetą 11-42T, zapewniającą łatwość pokonywania nawet bardzo długich podjazdów. Amortyzator przedni Rock Shox Recon to wytrzymała konstrukcja, która pozwoli na płynnie pokonanie nierówności drogi, a bardzo mocne hamulce Shimano MT400 zapewnią optymalną siłę hamowania w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ROCKSHOX RECON RL (TRAVEL 130MM, 15 × 110MM, CROWN LOCKOUT, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-M6020
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400 (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (2X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE FC-MT500 (36-26T)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500 (11-42T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S -760MM; M/L/XL - 780MM, 35MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (55MM, 35MM, RISE 0°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 30.9MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: KROSS STABLE
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MODUS JA176F (15X110MM)
  • Piasta tył: MODUS JA252R (12X148MM)
  • Obręcze: WTB ST I29 (29", 29MM, TUBELESS)
  • Opony: SCHWALBE NOBBY NIC EVO, LITESKIN, ADDIX SPEEDGRIP (29" × 2,25", FOLDING)

Rower KROSS DUST 1.0 2019

Special Price 3 989,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 1 009,80 zł Poprzednio 4 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14256

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.