Rower KROSS EARTH 2.0 2019

Rower KROSS EARTH 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
SZARY / POMARAŃCZOWY POŁYSK
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Earth 2.0 to rower górski z pełnym zawieszeniem, zaprojektowany we współpracy z zawodnikami KROSS RACING TEAM. Przetestowany w najtrudniejszych warunkach, ma na swoim koncie triumf w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata XC i Mistrzostwo Świata. Dzięki zaawansowanemu systemowi zawieszenia, oferuje bezkompromisową dynamikę i szybkość, zachowując przy tym uniwersalność, którą docenimy zarówno na maratonach MTB, jak i podbijając trudne szlaki w górach. Kross Earth 2.0 to podstawowy wariant modelu Earth. Wyposażyliśmy go w aluminiową ramę o skoku 100 mm. Osprzęt został dobrany tak, aby zapewnić dobre osiągi w trakcie wyścigów, a przy tym zachować uniwersalność podczas długich treningów i codziennej jazdy. Osprzęt modelu Earth 2.0 obejmuje napęd Shimano oferujący 20 biegów. Dzięki zastosowaniu dwóch blatów na korbie, do naszej dyspozycji jest większy zakres dostępnych przełożeń niż w przypadku napędów w układzie 1 x. Dzięki temu rower łatwiej podjeżdża na wymagających, długich podjazdach. Hamulce Shimano MT 400 są mocne, oferują dużą bezawaryjność, a przy tym są niedrogie w eksploatacji. Widelec przedni Rock Shox Recon ma blokadę obsługiwaną z wygodnej manetki na kierownicy, dzięki czemu nawet na szybkich wyścigach możemy go blokować bez odrywania rąk od chwytów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE, ESPS (TRAVEL: 100MM; BOOST)
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL AIR (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED, QR15X110)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE RL (DEBONAIR, LOCKOUT, 165X45MM TTRUNION)

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-M6020
  • Przerzutka tył: SHIMANO SLX RD-M7000
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400 (HYDRAULICZNA
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-M6000 (2X10)
  • Korby: SHIMANO FC-MT500 BOOST (36/26T)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG50 (10-36T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (740MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S-70MM, M/L-80MM, XL-90MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S/M-350MM, L/XL-400MM, 30.9MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6010 (15X110)
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6010 (15X148)
  • Obręcze: WTB STP I23 (29", 23MM, TUBELESS READY)
  • Opony: SCHWALBE RACING RAY PERFORMANCE / RACING RALPH PERFORMANCE (29" × 2,25" TL-READY, FOLDING)

Rower KROSS EARTH 2.0 2019

Special Price 5 984,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 1 514,80 zł Poprzednio 7 499,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14234

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.