Rower KROSS EARTH 3.0 2019

Rower KROSS EARTH 3.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / LIMONKOWY / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kros Earth 3.0 to rower górski, który naszym zdaniem idealnie łączy możliwości rodem z tras Pucharu Świata XC z potrzebami ambitnego rowerzysty. Lekka rama wykorzystuje karbonowy przedni trójkąt, a także bardzo wytrzymałe, tylne widełki wykonane z aluminium. Dzięki temu model ten może pochwalić się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Konstrukcja Earth została przetestowana na najbardziej wymagających zawodach Pucharu Świat XC przez Mistrzynię Świata Jolandę Neff oraz ekipę KROSS RACING TEAM. Lekka rama modelu Earth 3.0 oferuje 100 mm skoku zawieszenia poprawiającego komfort jazdy i trakcję nawet na najtrudniejszych trasach. Dzięki amortyzatorom Rock Shox wykorzystującym blokadę obsługiwaną z manetki na kierownicy, przy pomocy jednego kliknięcia możemy zablokować zarówno amortyzator przedni, jak i tylny. Jedenastobiegowy napęd Shimano SLX jest precyzyjny i trwały, zapewniając przy tym wystarczającą ilość przełożeń na nawet bardzo trudne trasy. Hamulce Shimano MT 400 oferują bardzo dużą siłę hamowania, a co więcej są niezwykle bezawaryjne i niedrogie w eksploatacji. Kross Earth 3.0 to model będący idealnym wyborem dla osób, które szukają lekkiego roweru górskiego dostosowanego do startu w zawodach XC i maratonach MTB, ale także do długich i wymagających tras w górach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: REAR: ALUMINIUM SUPERLITE, ESPS (BOOST, TRAVEL 100MM); FRONT CARBON D84
  • Widelec: ROCK SHOX REBA RL AIR (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED, QR15X110)
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE RL (DEBONAIR, REMOTE LOCKOUT, 165X45MM TTRUNION,)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT RD-M8000
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT400 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400 (HYDRAULICZNA)
  • Manetki: SHIMANO SLX SL-M7000 (1X11)
  • Korby: SHIMANO SLX FC-M7000 BOOST (32T)
  • Suport: SHIMANO BB-MT500
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX SLX CS-M7000 (11-46T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (740MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S-70MM, M/L-80MM, XL-90MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S/M-350MM, L/XL-400MM, 30.9MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6010 (15X110)
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6010 (15X148)
  • Obręcze: WTB ST I23 (29", 23MM, TUBELESS READY)
  • Opony: SCHWALBE RACING RAY ADDIX SPEEDGRIP / RACING RALPH PERFORMANCE ADDIX SPEED (29" × 2,25" SNAKESKIN, TL-EASY, FOLDING)

Rower KROSS EARTH 3.0 2019

Special Price 9 575,19 zł

-20,2%
Oszczędzasz 2 423,80 zł Poprzednio 11 998,99 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14233

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.