Rower KROSS EARTH 4.0 2019

Rower KROSS EARTH 4.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / GRAFITOWY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 29" M / koło 29" S / koło 29" XL / koło 29"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Earth 4.0 to najnowsza propozycja roweru górskiego z pełnym zawieszeniem, która powstała dzięki współpracy inżynierów Kross i fabrycznego zespołu KROSS RACING TEAM testowany na trasach Pucharu Świata XC, oferuje bezkompromisową sztywność, zwrotność, a także trakcję, którą docenisz zarówno podczas wyścigów, jak i testując do maksimum swoje umiejętności na krętym single tracku. Wersja Earth 4.0 łączy w sobie ultralekką, karbonową ramę oraz zaawansowany osprzęt, dobrany tak, aby zapewnić bezkompromisowe osiągi na trasach wyścigów, ale także służyć podczas długich tras w górach. Na pokładzie modelu Earth 4.0 znajduje się w pełni karbonowa rama o bardzo dużej precyzji prowadzenia, oferująca 100 milimetrów skoku. Napęd SRAM Gx Eagle o 12 przełożeniach to wzór do naśladowania w swojej kategorii - jest lekki i precyzyjny w działaniu, a przy tym pozwoli bez problemu pokonać podjazd o nawet bardzo dużej stromiźnie. Koła DT Swiss są lekkie, a także dostosowane do systemu Tubeless, dzięki czemu wykorzystasz potencjał jazdy bez dętek. Zawieszenie Fox posiada unikalną możliwość blokady zawieszenia, zarówno przedniego, jak i tylnego amortyzatora, jedną manetką umieszczoną na kierownicy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: CARBON D84, ESPS (TRAVEL 100MM, BOOST)
  • Widelec: FOX PERFORMANCE 32 (TRAVEL 100MM, REMOTE LOCKOUT, TAPERED, QR15X110)
  • Tylny Amortyzator: FOX FLOAT DPS PERFORMANCE 32 (REMOTE LOCKOUT; 165X45MM TRUNION)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM GX EAGLE
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL TL (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL TL (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 180MM)
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL TL (HYDRAULICZNA)
  • Manetki: SRAM GX EAGLE (1X12)
  • Korby: SRAM GX EAGLE DUB (34T)
  • Suport: SRAM BB DUB PF MTB
  • Łańcuch: SRAM GX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM GX EAGLE 1275 (10-50T)

Komponenty

  • Kierownica: FSA AFTERBURNER (740MM, 31.8MM)
  • Mostek: FSA AFTERBURNER (S-70MM, M/L-80MM, XL-90MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S/M-350MM, L/XL-400MM, 30.9MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS X 1700 (15X110)
  • Piasta tył: DT SWISS X 1700 (15X148)
  • Obręcze: DT X 1700 SPLINE (29", 22,5MM, TUBELESS)
  • Opony: SCHWALBE RACING RAY ADDIX SPEEDGRIP / RACING RALPH PERFORMANCE ADDIX SPEED (29" × 2,25" SNAKESKIN, TL-EASY, FOLDING)

Rower KROSS EARTH 4.0 2019

Special Price 13 565,21 zł

-20,2%
Oszczędzasz 3 433,80 zł Poprzednio 16 999,01 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14232

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.