Rower KROSS ESKER 2.0 2019

Rower KROSS ESKER 2.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Esker 2.0 to idealny rower na wejście w świat rowerów gravel. Lekka, aluminiowa konstrukcja, zwarta geometria i przemyślany dobór komponentów sprawiają, że dzięki Eskerowi łatwo uzależnić się od przyjemności jazdy zarówno po asfalcie, jak i drogach szutrowych czy polnych ścieżkach. Esker jest szybki i dynamiczny. Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy tym nie boi się żadnych zastosowań. Z powodzeniem może służyć nam do treningów na szosie, codziennej jazdy po mieście, jak i długich, bikepackingowych wypraw. Geometria lekkiej ramy ALUMINIOWEJ SUPERLITE, Eskera 2.0 została zaprojektowana tak, aby zapewnić więcej komfortu i stabilności przy dużych prędkościach, niż ma to miejsce w przypadku rowerów przełajowych. Szerokie opony poprawiają trakcję w każdych warunkach, a możliwość jazdy ze stosunkowo niskim ciśnieniem dodatkowo poprawia komfort prowadzenia na gorszych drogach. Odpowiedni dobór osprzętu podnosi uniwersalność roweru, sprawiając, że Esker 2.0 nie boi się ani dużych prędkości na szosie, ani długich, wymagających podjazdów. Napęd roweru gravel Kross Esker 2.0 to sprawdzone komponenty Shimano o odpowiednim stopniowaniu. Grupa Shimano Claris jest prosta w obsłudze i bardzo trwała. Zapewnia również wysoką precyzję zmiany przełożeń. Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro zapewniają odpowiednio wysoką siłę hamowania, niezależnie od warunków atmosferycznych i stanu trasy, po której się poruszamy. Opony WTB o szerokości 37 milimetrów są szybkie na asfalcie, a przy tym zapewniają odpowiednią trakcję na drogach szutrowych i polnych.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ALUMINIUM (RURA STEROWA TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO CLARIS R2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO CLARIS R2000
  • Hamulce przód: TEKTRO MD-C550
  • Hamulec tył: TEKTRO MD-C550
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO CLARIS R2000
  • Manetki: SHIMANO CLARIS R2000 2X8S
  • Korby: FSA OMEGA CK-4002ST 46/36T (S, M - 172,5MM / L, XL - 175MM)
  • Suport: FSA MEGAEXO BB-4000
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG41-8 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80MM, S-90MM, M-100MM, L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO ACERA M3050
  • Piasta tył: SHIMANO ACERA M3050
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WTB RIDDLER 700 X 37C COMP TAN SIDEWALL

Rower KROSS ESKER 2.0 2019

Special Price 2 974,16 zł

-15,0%
Oszczędzasz 524,85 zł Poprzednio 3 499,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14259

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.