Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS ESKER 4.0 2019

Rower KROSS ESKER 4.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Esker 4.0 to nasza propozycja dla tych, którzy nie znają ograniczeń. Dzięki specjalnej geometrii, a także stalowej ramie i szeregowi mocowań do dodatkowego osprzętu i ekwipunku, to rower idealnie zaprojektowany do bikepackingu i rowerowej turystyki. Esker 4.0 jest uniwersalny, szybki na asfalcie i szutrze, a także komfortowy i niezawodny na bardziej wymagających ścieżkach. Łączy w sobie słynącą z trwałości i komfortu stalową ramę z nowoczesnym osprzętem, pozwalającym cieszyć się jazdą w każdych warunkach. Każdy z rowerów gravel z kolekcji Kross ma swój charakter i swoje przeznaczenie. Żywioł modelu Esker 4.0 to turystyka. Dlatego postawiliśmy w nim na stalową ramę, która świetnie znosi duże obciążenia i umożliwia montaż wielu wyprawowych akcesoriów, takich jak błotniki, bagażniki i dodatkowe koszyki na bidony. Napęd z dwoma blatami z przodu również nie jest przypadkowy. Zapewnia on większą uniwersalność, a odpowiednio łagodniejsze, w stosunku do rowerów szosowych, stopniowanie biegów ułatwia pokonywanie wymagających podjazdów nawet z pełnym wyprawowym ekwipunkiem. Osprzęt Krossa Esker 4.0 został dobrany tak, aby zapewnić wysoką kulturę pracy, ale także trwałość i prostotę obsługi - cechy roweru bezcenne na długich trasach. Postawiliśmy na sprawdzone komponenty Shimano z przerzutkami Tiagra, a także mocne i proste w regulacji mechaniczne hamulce tarczowe Avid. Gravelowe opony WTB mają aż 42 milimetry szerokości, dzięki czemu zapewniają bardzo wysoki komfort jazdy i dobrą trakcję w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: CHROMOWO-MOLIBDENOWA
  • Widelec: CHROMOWO-MOLIBDENOWY
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TIAGRA FD-4700
  • Przerzutka tył: SHIMANO TIAGRA RD-4700 GS
  • Hamulce przód: AVID CB BB5R (ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: AVID CB BB5R (ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO TIAGRA ST-4700 (MECHANICZNA)
  • Manetki: SHIMANO TIAGRA ST-4700 2X10
  • Korby: FSA OMEGA CK-4002ST 46/36T (S, M - 172,5MM / L, XL - 175MM)
  • Suport: FSA MEGAEXO BB-4000
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG500, 11-34T

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80MM, S-90MM, M-100MM, L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: FH-M6010-L DEORE
  • Piasta tył: HB-M6000-L DEORE
  • Obręcze: WTB ASYM I23
  • Opony: WTB RESOLUTE 700X42C COMP TAN SIDEWALL

Rower KROSS ESKER 4.0 2019

Special Price 4 049,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 449,90 zł Poprzednio 4 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14258

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.