Rower KROSS ESKER 6.0 2019

Rower KROSS ESKER 6.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Esker 6.0 to nasza topowa propozycja w ekscytującym segmencie, jakim są rowery gravel. Rodzina rowerów Esker obejmuje zupełnie nowe, stworzone od podstaw rowery, zaprojektowane tak, aby dawać maksimum przyjemności z jazdy zarówno na drogach utwardzanych, jak i poza nimi. Kross Esker 6.0 za sprawą swojej lekkiej ALUMINIOWEJ RAMY SUPERLITE, a także uniwersalnego napędu Shimano 105 z dwoma blatami na korbie, jest szybki na asfalcie czy szutrze, a przy tym świetnie sprawdza się na krętych i szybkich leśnych ścieżkach. Niezależnie od trasy, na jaką go zabierzemy, Esker to kwintesencja poczucia wolności, jakie może nam dać rower. Lekka, aluminiowa rama Krossa Esker 6.0 została zaprojektowana tak, aby zapewnić komfort jazdy na długich trasach, a także stabilność przy dużych prędkościach. Dzięki temu Esker równie dobrze sprawdzi się na długich, bikepackingowych wyprawach, jak i podczas krótkich wypadów na ulubione ścieżki w pobliżu naszego domu. Komfort jazdy dodatkowo podnosi karbonowy widelec tłumiący wibracje nawierzchni, a także szerokie opony 37C. Osprzęt Krossa Esker 6.0 dobraliśmy tak, aby maksymalnie zwiększyć uniwersalność roweru. W tym celu zastosowaliśmy nową grupę napędową Shimano 105 z dwoma blatami na korbie. W przeciwieństwie do napędów z jednym blatem, zapewnia ona większy zakres dostępnych przełożeń, co docenimy podczas jazdy na dłuższy dystans, a także w bardziej urozmaiconym terenie. Nowe, hydrauliczne hamulce tarczowe z grupy Shimano 105 BR7000 są mocne, a przy tym posiadają niesamowicie wygodne, szerokie klamki hamulcowe, które poprawiają kontrolę nad rowerem w każdych warunkach. Z kolei koła Krossa Esker 6.0 złożone są z niezawodnych piast Shimano 105 i lekkich, sztywnych obręczy DT Swiss.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON (KARBONOWA RURA STEROWA TAPERED, QR12)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO 105 R7000
  • Przerzutka tył: SHIMANO 105 R7000
  • Hamulce przód: SHIMANO 105 BR-R7070 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE)
  • Hamulec tył: SHIMANO 105 BR-R7070 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO 105 R7020
  • Manetki: SHIMANO 105
  • Korby: SHIMANO RS 510 46/36T
  • Suport: SHIMANO
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG601-11
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG700, 11-34T, 11S

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (XS/S/-400MM, M/L-420MM, XL-440MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS-80MM, S-90MM, M-100MM, L/XL-110MM, 31.8MM)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: -
  • Pedały: W zestawie

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO 105 R7070 12X142MM
  • Piasta tył: SHIMANO 105 R7070 12X100MM
  • Obręcze: DT SWISS R500 DB
  • Opony: WTB RIDDLER 700 X 37C COMP TAN SIDEWALL

Rower KROSS ESKER 6.0 2019

Special Price 5 099,16 zł

-15,0%
Oszczędzasz 899,85 zł Poprzednio 5 999,01 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14257

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.