Rower KROSS EVADO 10.0 2019

Rower KROSS EVADO 10.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / SREBRNY MAT
Rozmiar ramy:
M S XL L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Evado 10.0 to nasz najwyższy model w segmencie rowerów crossowych. Dzięki lekkiej ramie, dużym kołom 28 cali i komfortowej pozycji za kierownicą, rowery crossowe takie jak Evado 10.0 idealnie nadają się do jazdy rekreacyjnej zarówno po drogach asfaltowych, jak i poza nimi. Są szybsze i bardziej komfortowe niż modele MTB, a przy tym, dzięki odpowiednim oponom i amortyzatorowi przedniemu, nie wymagają trzymania się wyłącznie ubitych dróg. Lekka aluminiowa rama Krossa Evado 10.0 została zaprojektowana tak, aby zapewniać wyprostowaną pozycję za kierownicą. Dzięki temu mniej obciążamy przedramiona i kręgosłup, a szersze niż w rowerach sportowych siodełko, zapewnia lepsze tłumienie drgań i wibracji. Wyższa pozycja za kierownicą to też lepsza widoczność na drogę, co docenimy szczególnie na ścieżkach rowerowych i w ruchu ulicznym. W topowym rowerze crossowym Evado 10.0 postawiliśmy na wyróżniające się w tym segmencie komponenty. Amortyzator przedni Rock Shox Paragon Gold posiada blokadę skoku obsługiwaną z manetki umieszczonej na kierownicy, dzięki czemu podczas jazdy po gładkiej nawierzchni możemy zablokować widelec i oszczędzać energię pedałowania. Napęd Shimano XT T8000 jest idealnie dostosowany do turystycznego i rekreacyjnego charakteru rowerów crossowych. Zapewnia wysoką precyzję zmiany przełożeń, a także bardzo duży zakres dostępnych biegów. Dzięki temu, bez problemu pokonamy każdy podjazd, a przy tym rozwiniemy dużą prędkość na płaskich odcinkach. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT zapewniają odpowiednią siłę hamowania w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ROCK SHOX PARAGON GOLD RL (SKOK 65MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE, TAPERED)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-T6000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE XT RD-T8000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC DEORE XT BR-T8000(HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC DEORE XT BR-T8000(HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO DEORE XT BL-T8000 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE XT SL-T8000 (3X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE XT FC-T8000 (48/36/26TX170MM, L/XL - 175MM)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE CS-HG500-10 (11-34T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (S-620MM;M/L-640MM;XL-660MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S-100MM, M/L-110MM, XL-120MM, 31.8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (S/M/L-350MM, XL-400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN SPORT
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: VP-519A

Koła

  • Wielkość koła: None
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE HB-M6000
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE FH-M6000
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, DOUBLE WALL)
  • Opony: SCHWALBE MARATHON MONDIAL (28"X1.6", REFLEX)

Rower KROSS EVADO 10.0 2019

Special Price 4 787,21 zł

-20,2%
Oszczędzasz 1 211,80 zł Poprzednio 5 999,01 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14300

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.