Rower KROSS EVADO 3.0 2019

Rower KROSS EVADO 3.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Evado 3.0 to nasza propozycja roweru idealnego do zastosowań rekreacyjnych. Rowery crossowe są szybsze na ubitych drogach niż modele górskie, gwarantują też bardziej komfortową pozycję za kierownicą. Dzięki dużym kołom 28 cali z uniwersalnymi oponami, dobrze radzą sobie zarówno na asfalcie, jak i na drogach polnych czy leśnych ścieżkach. Co więcej, przedni amortyzator, znacznie podnosi komfort jazdy na wybojach. Kross Evado 3.0 dostępny jest w wersji z ramą damską, jak i męską. Obydwa warianty gwarantują taką samą, wyprostowaną pozycję za kierownicą. Dzięki niej, nie tylko mniej obciążamy kręgosłup i przedramiona, ale także mamy lepszą możliwość obserwacji drogi przed nami, co przekłada się na większe bezpieczeństwo jazdy w ruchu ulicznym. Osprzęt Krossa Evado 3.0 gwarantuje bezawaryjność i prostą obsługę podczas długiej eksploatacji roweru. Napęd z tylną przerzutką Shimano Acera współpracuje z trzema blatami na korbie, dzięki czemu do naszej dyspozycji pozostaje bardzo duży zakres dostępnych przełożeń. Sprawia to, że Kross Evado 3.0 bez problemu rozwija duże prędkości na płaskich odcinkach drogi, a także łatwo pokonuje wzniesienia. Hamulce typu V-Brake są mocne, a przy tym lekkie, a także bardzo proste w obsłudze i niedrogie w serwisie. Amortyzator przedni podnosi komfort jazdy po wybojach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX (SKOK 63MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY710
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: V-BREAK
  • Hamulec tył: V-BREAK
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF500 (3X8)
  • Korby: SR SUNTOUR (48/38/28TX170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-8 (12-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (640MM, 31.8 MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (DM/DL/S-90MM, M/L-105MM, XL-120MM, WZNIOS 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM AMORTYZOWANY (DM/S-300MM, DL/M/L/XL-350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL SHADOW
  • Chwyty: HERRMANS OXY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: JOY TECH JY751DSE
  • Piasta tył: JOY TECH FH802TSE
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS V84 GRIPPER (28"X1,6", REFLEX)

Rower KROSS EVADO 3.0 2019

Special Price 1 442,45 zł

-15,1%
Oszczędzasz 256,55 zł Poprzednio 1 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14307

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.