Rower KROSS EVADO 4.0 2019

Rower KROSS EVADO 4.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
BIAŁY / NIEBIESKI POŁYSK CZARNY / NIEBIESKI MAT GRAFITOWY / CZERWONY MAT GRAFITOWY / RÓŻOWY MAT
Rozmiar ramy:
Damski L / koło 28" Damski M / koło 28" L / koło 28" M / koło 28" S / koło 28" XL / koło 28"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Evado 4.0 to rower crossowy stworzony dla wszystkich, którzy cenią sobie przede wszystkim przyjemność z jazdy na rowerze oraz komfort. Rowery crossowe łączą szybkość na szosie z możliwością sprawnego pokonywania dróg polnych i leśnych, dzięki czemu idealnie nadają się do rekreacyjnych zastosowań. Duże koła 28 cali zostały wyposażone w uniwersalne opony, które nie generują dużych oporów toczenia na asfalcie, a przy tym świetnie radzą sobie z piaskiem i ubitą ziemią. Kross Evado 4.0 dostępny jest w wersji z ramą damską, jak i męską. Obydwa warianty gwarantują wysoki komfort jazdy i wyprostowaną pozycję za kierownicą. Ułatwia to obserwację drogi i sytuacji w ruchu ulicznym, a także pozwala uniknąć dyskomfortu związanego z bólem przedramion i kręgosłupa. Osprzęt Krossa Evado 4.0 został dobrany tak, aby zapewnić jak największa uniwersalność podczas rekreacyjnych zastosowań. Trzy blaty na korbie pozwalają uzyskiwać wysokie prędkości podczas jazdy po płaskich odcinkach drogi, a przy tym ułatwiają pokonywanie długich i stromych podjazdów. Mechaniczne hamulce tarczowe są proste w obsłudze i tanie w serwisie, a przy tym gwarantują niezmiennie dużą siłę hamowania w różnych warunkach atmosferycznych. Tylna przerzutka Shimano Acera precyzyjnie zmienia przełożenia, jest też trwała i bardzo prosta w regulacji. Amortyzator przedni SR Suntour podnosi komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX (SKOK 63MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY710
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: TEKTRO DISC MD-M300 (MECHANICZNE; ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: TEKTRO DISC MD-M300 (MECHANICZNE; ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-TX800 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO ST-TX800 (3X8)
  • Korby: SR SUNTOUR (48/38/28TX170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO CN- HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ALTUS CS-HG31-8 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (640MM, 31.8 MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (DM/DL/S-90MM, M/L-105MM, XL-120MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM AMORTYZOWANY (DM/DL/S/M/L-300, XL-350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL SHADOW
  • Chwyty: HERRMANS OXY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: JOY TECH D041DSE
  • Piasta tył: JOY TECH D142TSE
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS V84 GRIPPER (28"X1,6", REFLEX)

Rower KROSS EVADO 4.0 2019

Special Price 1 595,20 zł

-20,2%
Oszczędzasz 403,80 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14306

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.