Rower KROSS EVADO 7.0 2018

Rower KROSS EVADO 7.0 2018

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR NEX HLO (SKOK 63MM, BLOKADA SKOKU NA KORONIE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-T6000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-T6000
  • Hamulce przód: SHIMANO DISC BR-M365 (HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO DISC BR-M365 (HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-M365 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO DEORE SL-T6000 (3X10)
  • Korby: SHIMANO DEORE LX FC-T521 OCT (48/36/26T, S/M - 170MM, L/XL - 175MM)
  • Suport: SHIMANO BB-ES300
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE CS-HG500-10 (11-34T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (DM/S-620MM DL/M/L-640MM, XL-660MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (DM/DL/S-100MM, M/L-110MM, XL-120MM, 31.8MM, 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (DM/DL/S/M/L-350MM, XL-400MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL LOOKIN SPORT
  • Chwyty: HERRMANS ENDORFIN
  • Pedały: VP-519A

Koła

  • Wielkość koła: None
  • Piasta Przód: SHIMANO HB-TX505
  • Piasta tył: SHIMANO FH-TX505
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNE ŚCIANKI)
  • Opony: SCHWALBE CX COMP PP (28"X1.5", REFLEX)

Rower KROSS EVADO 7.0 2018

Special Price 2 750,22 zł

-21,4%
Oszczędzasz 748,79 zł Poprzednio 3 499,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14339

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.