Rower KROSS HEXAGON 1.0 2019

Rower KROSS HEXAGON 1.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / BIAŁY / CZERWONY MAT CZARNY / BIAŁY / NIEBIESKI POŁYSK NIEBIESKI / SREBRNY / CZARNY MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 26" M M / koło 26" S S / koło 26" XS L
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Hexagon 1.0 to idealny rower na początek przygody z jazdą w terenie. Dzięki połączeniu osprzętu, który dobrze sobie radzi poza utwardzanymi drogami oraz komfortowej pozycji za kierownicą, rower ten idealnie nadaje się do rekreacyjnej jazdy. Nie straszne mu bezdroża, świetnie odnajduje się też na ścieżkach rowerowych i podczas weekendowych wypadów do parku, czy za miasto. Szeroka gama dostępnych rozmiarów oraz dwie wielkości kół do wyboru pozwalają łatwo dopasować rower do wzrostu każdego użytkownika. Lekka, aluminiowa rama Krossa Hexagon 1.0 ma geometrię umożliwiającą zajmowanie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Dzięki temu nie obciążamy przedramion oraz kręgosłupa, a w konsekwencji jesteśmy mniej narażeni na dyskomfort podczas jazdy. Taka pozycja za kierownicą poprawia też obserwację drogi przed nami, co szczególnie przydatne jest na ścieżkach rowerowych i ulicach. Osprzęt Krossa Hexagon 1.0 został dobrany do uniwersalnego charakteru roweru. Sprawdzi się dobrze na asfalcie, gdzie 3 blaty na korbie umożliwią rozwijanie dużych prędkości. Docenimy go także na długich podjazdach, gdyż łatwo nam będzie znaleźć odpowiednio lekkie przełożenie. Komponenty Shimano, takie jak przerzutka tylna Shimano Tourney, gwarantują trwałość i prostotę obsługi, a mocne hamulce v - brake są lekkie i bardzo trwałe. Amortyzator przedni o skoku 80 milimetrów poprawia komfort jazdy po dziurawej nawierzchni, a opony Mitas Ocelot z terenowym bieżnikiem sprawiają, że rower górski MTB Kross Hexagon 1.0 prowadzi się pewnie nawet w piasku i błocie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 80MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY RD-TX800
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALUMINIUM (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (3X7)
  • Korby: WHEEL TOP (42/32/22T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (660MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XS/S-75MM, M-90MM, L-105MM, 31.8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: None
  • Piasta Przód: SF-A202
  • Piasta tył: SF-A203
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 26")
  • Opony: MITAS OCELOT (26"X2.1")

Rower KROSS HEXAGON 1.0 2019

Special Price 996,70 zł

-20,2%
Oszczędzasz 252,30 zł Poprzednio 1 249,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
14288

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.