Rower KROSS HEXAGON 2.0 2019

Rower KROSS HEXAGON 2.0 2019

Dostępne warianty:

Kolor:
CZARNY / BIAŁY / LIMONKOWY MAT GRAFITOWY / SREBRNY / CZERWONY MAT GRANATOWY / SREBRNY / NIEBIESKI MAT
Rozmiar ramy:
L / koło 27,5" M / koło 27,5" S / koło 26" S / koło 27,5" XS / koło 27,5" XS 26"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Hexagon 2.0 to rower górski MTB łączący cechy modeli sportowych, takich jak Kross Level, z bardziej komfortową geometrią. Dzięki temu rower ten znakomicie radzi sobie w terenie, a przy tym jest po prostu bardziej wygodny podczas rekreacyjnej jazdy. Duży nacisk przy projektowaniu Krossa Hexagon 2.0 położyliśmy na jego uniwersalność, dobierając zarówno geometrię, jak i osprzęt tak, aby rower idealnie odpowiadał na potrzeby osób, które lubią docierać poza drogi asfaltowe. Dzięki szerokiej gamie dostępnych rozmiarów oraz dwóm wielkościom kół 26 i 27.5 cala, Krossa Hexagon 2.0 łatwo dopasować do preferencji każdego użytkownika. Lekka aluminiowa rama Krossa Hexagon 2.0 umożliwia zajęcie komfortowej pozycji za kierownicą. Siedzimy tutaj bardziej wyprostowani niż w przypadku sportowych modeli Level. Dzięki temu mniej obciążone są przedramiona, a my zachowujemy lepszą widoczność drogi, co docenimy zwłaszcza na ścieżkach rowerowych i ulicach. Osprzęt Krossa Hexagon 2.0 został dopasowany do jego uniwersalnego charakteru. Trzy blaty na korbie umożliwiają rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach, a przy tym ułatwiają lekkie pokonywanie podjazdów. Osprzęt Shimano z tylną przerzutką Shimano Altus jest trwały i gwarantuje bezproblemową eksploatacje. Mocne hamulce typu v - brake są bardzo trwałe, a przy tym proste w obsłudze i niedrogie w serwisie. Amortyzator przedni o skoku 80 milimetrów podnosi komfort jazdy po dziurawej nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 80MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS RD-M310
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF41 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF41 (3X7)
  • Korby: WHEEL TOP (42/32/22T, 170MM)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (660MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (26": 75MM / 27,5": S - 75MM, M - 90MM, L - 105MM, 31,8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (26": 300MM / 27,5": S - 300MM, M/L - 350MM, 27,2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: SF-A202
  • Piasta tył: SF-A203
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA; 26"/27,5")
  • Opony: MITAS OCELOT (26"/27,5" X 2.1")

Rower KROSS HEXAGON 2.0 2019

1 399,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14287

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.