Rower KROSS HEXAGON 4.0 2019

Rower KROSS HEXAGON 4.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon 4.0 to rower górski MTB łączący cechy modeli sportowych z bardziej komfortową geometrią. Dzięki temu jest rowerem wyjątkowo uniwersalnym, dobrym zarówno do jazdy w terenie, jak i codziennej komunikacji i rekreacyjnych wypadów na krótszy dystans. To idealna propozycja dla osób, które lubią docierać daleko poza utwardzane drogi, jednak cenią sobie przede wszystkim przyjemność z jazdy i komfort, a nie potrzebują typowo sportowej pozycji za kierownicą rodem z rowerów górskich XC Kross Level. Dzięki szerokiej gamie dostępnych rozmiarów, a także dwóm wielkościom kół do wyboru rower górski Kross Hexagon 4.0 daje możliwość idealnego dopasowania do preferencji każdego rowerzysty. Lekka, aluminiowa rama Krossa Hexagon 4.0 została zaprojektowana tak, aby zapewniać stabilność podczas jazdy w terenie, a także większy komfort niż w przypadku modeli sportowych. Za kierownicą Hexagona 4.0 siedzimy w sposób bardziej wyprostowany, mniej obciążając przedramiona i plecy. Mamy też wyższą pozycję do obserwacji drogi przed nami, co docenimy szczególnie na ścieżkach rowerowych i ulicach. Osprzęt Krossa Hexagon 4.0 to komponenty dobrane do uniwersalnego charakteru tego roweru. Trzy blaty na korbie sprawiają, że rower umożliwia rozwijanie wysokich prędkości na płaskich odcinkach, a przy tym ułatwia długie i trudne podjazdy. Tylna przerzutka Shimano Acera jest trwała i bardzo prosta w obsłudze. Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro Aries są przyjazne w obsłudze, proste w regulacji, a przy tym gwarantują dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Z kolei amortyzator przedni SR Suntour XCE podnosi komfort jazdy w terenie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE28 (SKOK 75MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: TEKTRO ARIES MD-M300 (TARCZOWE, MECHANICZNE, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: TEKTRO ARIES MD-M300 (TARCZOWE, MECHANICZNE, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500 (MECHANICAL)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF500 (3X7)
  • Korby: SR SUNTOUR XR172 (42/32/22T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (680MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": 75MM / 29": S - 75MM, M - 90MM, L/XL - 105MM, 31,8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (27,5": 300MM / 29": S - 300MM, M/L/XL - 350MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: MD-JA159F
  • Piasta tył: MD-JA159R
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27,5"/29")
  • Opony: MITAS OCELOT (27,5"/29"X2.1")

Rower KROSS HEXAGON 4.0 2019

Special Price 1 444,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 254,85 zł Poprzednio 1 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14285

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.