Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS HEXAGON 5.0 2019

Rower KROSS HEXAGON 5.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon 5.0 to propozycja dla osób, które chcą połączyć możliwość jazdy w trudnym terenie z większym komfortem. Rowery górskie MTB powstają w oparciu o lekkie, aluminiowe ramy z geometrią umożliwiającą zajmowanie bardziej wyprostowanej pozycji za kierownicą niż ma to miejsce w przypadku modeli sportowych Level. Docenią to rowerzyści, którzy nie potrzebują wyczynowego roweru do wyścigów, a chcą uniwersalnego sprzętu zarówno do jazdy w terenie, jak i krótszych, rekreacyjnych wypadów do parku czy za miasto. Dzięki szerokiej gamie dostępnych rozmiarów i dwóm wielkościom kół do wyboru, Kross Hexagon 5.0 umożliwia idealne dopasowanie do preferencji każdego rowerzysty. Aluminiowa rama Krossa Hexagon 5.0 jest lekka i posiada komfortową geometrię. To sprawia, że siedzimy bardziej wyprostowani i mniej obciążamy przedramiona. Taka pozycja pozwala też na lepszą obserwację drogi przed nami, co docenimy szczególnie jeżdżąc po ścieżkach rowerowych i ulicach. Osprzęt roweru górskiego MTB Kross Hexagon 5.0 to sprawdzone komponenty. Napęd Shimano posiada trzy blaty na korbie. Dzięki temu jest bardzo uniwersalny i umożliwia zarówno rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach, jak i ułatwia lekkie pokonywanie podjazdów. Tylna przerzutka Shimano Acera RD-M360 zapewnia wysoką precyzję zmiany przełożeń rodem z wyższych grup japońskiego producenta.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE28 (TRAVEL 75MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY700
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF505 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF505 (3X8)
  • Korby: SR SUNTOUR XCC T202 (42/32/22T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG31 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (680MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": 75MM / 29": S - 75MM, M - 90MM, L/XL - 105MM, 31,8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (27,5": 300MM / 29": S - 300MM, M/L/XL - 350MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła:
  • Piasta Przód: JOY TECH D041DSE
  • Piasta tył: JOY TECH D142TSE
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27,5"/29")
  • Opony: MITAS OCELOT (27,5"/29"X2.1")

Rower KROSS HEXAGON 5.0 2019

Special Price 1 709,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 189,90 zł Poprzednio 1 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14284

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.