Rower KROSS HEXAGON 7.0 2019

Rower KROSS HEXAGON 7.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Hexagon 7.0 to rower górski MTB łączący elementy modeli sportowych z bardziej komfortową, rekreacyjną geometrią. Model ten jest idealną propozycją dla osób, które łączą jazdę w terenie z rekreacją. Dzięki typowo górskiemu osprzętowi i komfortowej geometrii, Kross Hexagon 7.0 idealnie nadaje się dla tych, którzy chcą docierać zdecydowanie dalej poza drogi utwardzane niż jest to możliwe w przypadku rowerów crossowych i trekkingowych, a przy tym oczekują bardziej komfortowej pozycji za kierownicą. Dzięki szerokiej gamie dostępnych rozmiarów, a także dwóch rozmiarom kół do wyboru Kross Hexagon 7.0 umożliwia idealne dopasowanie do wzrostu i stylu jazdy każdego rowerzysty. Kross Hexagon 7.0 posiada lekką aluminiową ramę, której geometrię zaprojektowano tak, aby nie wymuszała pozycji pochylonej nad kierownicą, typowej dla sportowych rowerów. Dzięki takiej pozycji podczas jazdy mniej obciążamy przedramiona i plecy. W połączeniu z osprzętem przygotowanym do jazdy w terenie, sprawia to, że otrzymujemy rower komfortowy, a przy tym nie mający problemu z jazdą poza utwardzanymi drogami. Osprzęt Kross Hexagon 7.0 pochodzi wyłącznie od sprawdzonych producentów. Napęd z trzema blatami z przodu jest niezwykle uniwersalny. Umożliwia rozwijanie bardzo dużych prędkości na płaskich odcinkach, a przy tym ułatwia pokonywanie podjazdów. Tylna przerzutka Shimano Deore zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń, a dodatkowo jest bardzo trwała i dobrze znosi długie przebiegi. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano bezpiecznie zatrzymają Hexagona 7.0 w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour XCM posiada blokadę skoku obsługiwaną z manetki na kierownicy, dzięki czemu na płaskich odcinkach możemy zablokować widelec bez odrywania rąk od kierownicy. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić energię pedałowania i w pełni cieszyć się płynną jazdą. Sprawdź na naszym blogu, czym różnią się rowery górskie Level i Hexagon, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM RL (TRAVEL 100MM, REMOTE LOCKOUT)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ALTUS FD-M2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M592
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWE, HYDRAULICZNE, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-M315 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS SL-M2000 (3X9)
  • Korby: SHIMANO ALTUS FC-M2000 (40/30/22T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200 (11-34T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (680MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": 75MM / 29": S - 75MM, M - 90MM, L/XL - 105MM, 31,8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: JOY TECH D041DSE
  • Piasta tył: JOY TECH D142TSE
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA; 27,5"/29")
  • Opony: MITAS OCELOT (27,5"/29"X2.1")

Rower KROSS HEXAGON 7.0 2019

Special Price 2 121,65 zł

-15,1%
Oszczędzasz 377,35 zł Poprzednio 2 499,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14282

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.