Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS HEXAGON 8.0 2019

Rower KROSS HEXAGON 8.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon 8.0 to najbardziej zaawansowany model w kolekcji rowerów górskich MTB Kross. Rowery Hexagon łączą w sobie cechy typowo sportowych rowerów górskich, a także elementy rekreacyjne. Dzięki temu, oferują dużo wyższy poziom komfortu jazdy poprzez mniej pochyloną pozycję za kierownicą. W rezultacie świetnie sprawdzają się zarówno podczas rekreacyjnych wypadów na krótkie trasy, jak i w trudniejszym terenie. Dzięki dwóm rozmiarom kół do wyboru, 27.5 i 29 cali - Kross Hexagon 8.0 pozwala na idealne dopasowanie go do wzrostu i stylu jazdy każdego użytkownika. Komfortowa pozycja za kierownicą Krossa Hexagon 8.0 powoduje, że pozycja jest bardziej wyprostowana niż w typowych modelach sportowych Level. Dzięki temu, mniej obciążamy przedramiona i plecy. Nie oznacza to jednak, że Kross Hexagon 8.0 nie poradzi sobie na bardziej wymagających trasach. Za sprawą osprzętu zbliżonego do tego stosowanego w modelach sportowych model ten bardzo dobrze poradzi sobie także w trudnym terenie. Kross Hexagon 8.0 to najbardziej zaawansowany model w rodzinie Hexagon. Wyposażony został w lekką, aluminiową ramę o komfortowej geometrii. Amortyzator przedni Rock Shox XC30 posiada blokadę skoku, która jest obsługiwana z wygodnej manetki na kierownicy. Dzięki temu możemy zablokować widelec bez odrywania rąk od kierownicy, oszczędzając nasze siły na płaskich odcinkach trasy. Napęd w układzie 3 x 9 zapewnia bardzo duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu rower z jednej strony umożliwia rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach, a przy tym ułatwia podjazdy. Tylna przerzutka Shimano Deore gwarantuje precyzję zmiany przełożeń i trwałość. Z kolei mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano zatrzymają Hexagona 8.0 w każdych warunkach. Sprawdź na naszym blogu, czym różnią się rowery górskie Level i Hexagon, LINK.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: ROCK SHOX XC30 TK COIL (SKOK 100MM, BLOKADA SKOKU W MANETCE)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ACERA FD-M3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE RD-M592
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT200(TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT200 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-M315 (HYDRAULICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ALTUS SL-M2000 (3X9)
  • Korby: SHIMANO ALTUS FC-M2000 (40/30/22T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200 (11-34T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (680MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (27,5": 75MM; 29": S-75MM, M-90MM, L/XL-105MM, 31.8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: JOY TECH D041DSE
  • Piasta tył: JOY TECH D142TSE
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 27.5"/29")
  • Opony: MITAS OCELOT (27.5"/29"X2.1")

Rower KROSS HEXAGON 8.0 2019

Special Price 2 699,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 299,90 zł Poprzednio 2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14281

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.