Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS HEXAGON JR 1.0 2019

Rower KROSS HEXAGON JR 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon JR 1.0 to propozycja roweru górskiego przeznaczonego dla młodszych użytkowników. Model ten wzorowaliśmy na dorosłych modelach rowerów MTB Hexagon. Dzięki temu Hexagon JR 1.0 jest rowerem uniwersalnym, komfortowym podczas jazdy po asfalcie i ścieżkach rowerowych, a przy tym dobrze radzącym sobie w lekkim terenie. Jego koła 24 cale zapewniają zwrotność, a opony o terenowym bieżniku nie boją się piasku i błota. Nisko poprowadzona górna rura ramy Krossa Hexagon 1.0 sprawia, że dziecku dużo łatwiej wsiada się i zsiada z roweru. Taka geometria to też gwarancja bezpieczeństwa w przypadku konieczności nagłego zeskoczenia z siodełka, np. podczas upadku. Amortyzator przedni dodatkowo podnosi komfort jazdy po nierównym terenie. Osprzęt Krossa Hexagon JR 1.0 ułatwia dziecku poznawanie właściwej techniki jazdy i pedałowania. 18 biegów wystarcz w zupełności do sprawnego pokonywania wzniesień i osiągania większych prędkości na płaskich odcinkach. Mocne i proste w obsłudze hamulce V - Brake zapewnią z kolei pewne hamowanie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Młodzieżowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: KROSS (SKOK 40MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY RD-TZ50
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (3X6)
  • Korby: WHEEL TOP (42/34/24TX152)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S20
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ20 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: STEEL (560MM, 25.4MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (75MM, 25.4MM)
  • Sztyca: STEEL (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cali
  • Piasta Przód: ALUMINIUM
  • Piasta tył: ALUMINIUM
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: MITAS V75 SCYLLA (24"X1.9")

Rower KROSS HEXAGON JR 1.0 2019

999,01 zł

Dostępność: Niedostępny

14328

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.