Rower KROSS INZAI 2019

Rower KROSS INZAI 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Inzai to idealna propozycja roweru dla tych, którzy uwielbiają codzienną rowerową komunikację, a przy tym lubią dynamiczny styl jazdy. Kross Inzai łączy zalety komfortowej geometrii i kół 28 cali z niezwykle trwałym i bezobsługowym napędem Shimano Alfine. Dzięki temu to prawdziwy władca ulicznego ruchu, ułatwiający szybkie przemierzanie tak ulic, jak i ścieżek rowerowych. Konstrukcja roweru urban Kross Inzai łączy zalety lekkiej, aluminiowej ramy i dużych kół 28 cali. W przeciwieństwie do typowych rowerów szosowych wyposażyliśmy ten model w zdecydowanie bardziej miastoodporne opony Schwalbe Spicer o szerokości 1.5 cala. Doskonale radzą sobie one z pokonywaniem dziur, studzienek i krawężników. Wyprostowana pozycja za kierownicą nie wymaga jazdy w stroju sportowym, a także poprawia możliwość obserwacji drogi. Osprzęt Krossa Inzai został dobrany tak, aby zapewnić jak najwyższy poziom funkcjonalności przy codziennej eksploatacji. Przerzutka Shimano Alfine gwarantuje błyskawiczną zmianę 8 przełożeń, posiada przy tym minimum odsłoniętych elementów, które byłyby narażone na warunki atmosferyczne i uszkodzenia. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M365 pewnie zatrzymują Krossa Inzai w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Szosowe

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALFINE SG-S7001
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-MT201 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-MT201 (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT201 (HYDRAULICZNY)
  • Manetki: SHIMANO ALFINE SL-S7000 (8)
  • Korby: SHIMANO ALFINE FC-S501 (45TX170MM)
  • Suport: SHIMANO SM-BB52
  • Łańcuch: SHIMANO CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO NEXUS 20T

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (620MM, 31,8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (S-80MM, M-90MM, L-100MM, XL-110MM, 31,8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27,2MM)
  • Stery:
  • Siodło: KROSS VL-3289
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: VP-613

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO ACERA HB-M3050
  • Piasta tył: SHIMANO ALFINE SG-S7000
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA)
  • Opony: SCHWALBE SPICER (28"X1.5")

Rower KROSS INZAI 2019

Special Price 2 549,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 449,85 zł Poprzednio 2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

14321

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.