Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

Rower KROSS LEA 1.0 2019

Rower KROSS LEA 1.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea 1.0 to rower górski zaprojektowany specjalnie z myślą o rowerzystkach. Jest idealnym wstępem w świat kolarstwa górskiego, łącząc możliwość jazdy w trudniejszym terenie z dużym komfortem osiąganym poprzez zastosowanie rekreacyjnej geometrii. Specjalnie zaprojektowane rozmiary ram i osprzęt ułatwiają dopasowanie roweru idealnie do kobiecych potrzeb. Rama Krossa Lea 1.0 została wykonana z lekkiego aluminium. Specjalnie nisko poprowadzona górna rura ramy ułatwia wsiadanie i zsiadanie, a dodatkowo podnosi poczucie pewności podczas jazdy w trudniejszym terenie. Geometria Krossa Lea 1.0 umożliwia zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Dzięki temu podróżujemy w sposób komfortowy, mniej obciążając przedramiona i kręgosłupa. Wyprostowana pozycja to też lepsza możliwość obserwacji drogi i większe bezpieczeństwo w ruchu ulicznym. Osprzęt Krosa Lea 1.0 został dobrany tak, aby zapewnić trwałość i prostotę obsługi. Tylna przerzutka Shimano Tourney pewnie zmienia biegi, jest bardzo prosta w obsłudze i niedroga w serwisie. Hamulce V-Brake są lekkie i mocne, a przy tym generują maksymalnie niskie koszty eksploatacji. Amortyzator przedni podnosi komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: KROSS (SKOK 80MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TZ30 (31,8MM)
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY RD-TY300
  • Hamulce przód: V-BREAK
  • Hamulec tył: V-BREAK
  • Dźwignia hamulca: ALUMINIUM
  • Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL-RS36 (3X7)
  • Korby: WHEEL TOP (42/34/24T)
  • Suport: FP-B902/2N, 120MM
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ500 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (640MM, 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (XXS - 60MM, XS/S - 75MM, M - 90MM, 31.8MM, WZNIOS 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (350MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: None
  • Piasta Przód: GL-B01F (100MM, 32H)
  • Piasta tył: GL-B01F (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS (ALUMINIUM, DOUBLE WALL, 26")
  • Opony: MITAS OCELOT (26"X2.1")

Rower KROSS LEA 1.0 2019

Special Price 1 124,10 zł

-10,0%
Oszczędzasz 124,90 zł Poprzednio 1 249,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14299

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.