Rower KROSS LEA 4.0 2019

Rower KROSS LEA 4.0 2019

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea 4.0 to propozycja roweru górskiego łączącego możliwość jazdy w trudniejszym terenie z komfortową geometrią. Dzięki temu na Krossie Lea 4.0 dotrzemy tam, gdzie poniesie nas wyobraźnia, a przy tym nie zostaniemy zmuszeni do zajmowania tak sportowej pozycji za kierownicą jak w modelach Level. Dzięki specjalnie zaprojektowanej geometrii ram i małym rozmiarom Kross Lea 4.0 idealnie pasuje do kobiecej budowy i oferuje maksimum przyjemności z jazdy. Rama Krossa Lea 4.0 została wykonana z lekkiego aluminium. Specjalnie nisko poprowadzona górna rura ramy ułatwia wsiadanie i zsiadanie, poprawia też poczucie stabilności i bezpieczeństwa podczas jazdy w trudniejszym terenie. Geometria ułatwia zajmowanie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Dzięki temu zachowujemy lepsze pole widzenia na drogę, a także nie obciążamy kręgosłupa i przedramion. Osprzęt Krossa Lea 4.0 to sprawdzone komponenty Shimano. Gwarantują one trwałość i prostotę obsługi. Tylna przerzutka Shimano Acera zapewnia pewną zmianę przełożeń. Napęd w układzie z trzema blatami na korbie ułatwia rozwijanie dużych prędkości, a także pozwala na lekkie pokonywanie podjazdów. Mechaniczne hamulce tarczowe gwarantują dużą siłę hamowania niezależnie od warunków atmosferycznych. Amortyzator przedni SR Suntour podnosi komfort jazdy w terenie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2019
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE28 (SKOK 80MM)
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY FD-TY700 (31,8MM)
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA RD-M360
  • Hamulce przód: TARCZOWE, MECHANICZNE (ROTOR: 160MM)
  • Hamulec tył: TARCZOWE, MECHANICZNE (ROTOR: 160MM)
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO ST-EF500 (MECHANICZNE)
  • Manetki: SHIMANO ST-EF500 (3X7)
  • Korby: SR SUNTOUR XR172 (42/32/22T)
  • Suport: FP-B902/2N, 120MM
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO TOURNEY MF-TZ500 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM (26": 640MM; 27,5": 660MM; 31.8MM)
  • Mostek: ALUMINIUM (26": XXS - 60MM, XS - 75MM; 27,5": XS/S - 75MM, M - 90MM; 31.8MM, RISE 7°)
  • Sztyca: ALUMINIUM (300MM, 27.2MM)
  • Stery:
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: None
  • Piasta Przód: MD-JA159F (100MM, 32H)
  • Piasta tył: MD-JA159R (135MM, 32H)
  • Obręcze: KROSS DISC (ALUMINIUM, PODWÓJNA ŚCIANKA, 26"/27,5")
  • Opony: MITAS OCELOT (26"X2.1"; 27.5"X2.1")

Rower KROSS LEA 4.0 2019

Special Price 1 444,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 254,85 zł Poprzednio 1 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

14296

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.